A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Majesty 125 (YP 125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisebb átverés...

Szöveges ítélet

A motort használtan vettem egy kereskedésből 2012 májusában, 29ezer kilométerrel.
Külföldről behozott, érvényes papírokkal rendelkezett. A vásárláskor látszott, hogy vissza volt tekerve a kilométerórája. Onnan lehetett látni, hogy az első féktárcsa teljesen kopott volt, valamint a hátsó felni más évjáratú volt. (A dobfék miatt 30-40 ezer km után kopik el.) Tehát jóval túlmutatott a 29ezren. Mindegy is, mert akkor még pár darab volt az országban belőle, így hát megvettem.
A szezon alatt 3-4ezer km ment bele. Hosszabb utakat is tökéletesen bírta. Ezalatt túl volt a szelepszár szimering, és a főtengely szimering cseréjén is, de a főtengelynél továbbra is szivárgott az olaj.
Legnagyobb gondja, hogy hidegen fulladozott, nem mindig tartotta az alapjáratot.
Most télen jött a felújítás. A szerelő szétkapta, és mint kiderült körülbelül 90 ezer km lehet benne. Elkopott a főtengely, ezért szivárgott az olaj, és fulladozott. Mondhatni szép...
Ezenkívül csak apróbb gondjai voltak.

A motor mint kiderült, jól bírja a kilométereket és az időt is.
Hosszú távon is kényelmes, puha a rugózása. A hátsó teleszkópok állíthatóak, és szükség is van rá, mivel a legpuhább állásban, kanyarban kicsit billegős. Az első tárcsafék (brembo) elég jól teszi a dolgát. Heidenau abronccsal kifogás nem lehet a tapadásra.
Fő előnye, hogy a lábat előre ki lehet nyújtani, így kényelmes és nagyrobogós érzést nyújt.
Típushibája, hogy a műanyag elemek csavartartó fülei idő után letörnek, és zörög a kasztni.
A motor ahhoz képest, hogy csak 125ccm meglepően jól megy. Gyorsulása elegendő a városi előzésekhez, elég ügyesen mozgatja a 140kg-ot. Végsebessége 120km/h, de hosszabb utakon 100-110 km/h az utazója.
Fogyasztása vegyesben 2,5-3 liter/100 km. Ennél többet nem tudtam megetetni vele nagy sebességnél sem.

Aki 125-ös motoron gondolkodik annak csak ajánlani tudom, mert elég megbízható motor, csak ki kell fogni a jó állapotú, nem széthajtott példányokat.

Hibalista

- Főtengely szimering,
- Szelepszár szimering,
- Hátsó fékbowden állítója berohadt
- Főtengely kopás, a visszatekerés miatt.
- Továbbá légszűrő, olaj, gyertya csere.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? SR 50 Di-tech Következő motorja? Majesty 400
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.