Kis vaddisznó
Szöveges ítélet
Második motorom, még viszonylag kezdõként vettem. Nem volt új de annak nézett ki. Akkor az volt a fõ szempontom, hogy egyenes háttal lehessen rajta ülni, ne kelljen a kormányon támaszkodni. Na ez ilyen. Az ember elöl ül, mint egy krosszmotoron vagy szupermtón. Eleinte tartottam tõle, hogy a széles kormány gondot fog okozni a kocsik között, de egy transalppal sokkal többet kűzdöttem ilyen helyzetben mint vele. Ami rettentõ ostoba hibája, hogy a kontrollámpák napsütésben egyáltalán nem látszanak és benzinszintet se jelzi vissza semmi. Így hamar rászoktam, hogy a km állából tudom, hogy lassa tankolni kell.
Brutálisan nyomatékos, az egyetlen hengernek köszönhetõen. Ehhez járul hozzá a karakteres hang ami még sportdob nélkül is mosolyt csal az ember arcára. Városban tökéletes és nagyon élvezetes vele közlekedni. A motorfék is durva, e miatt a folytonos gáz adás elvétel mellé nem kell a fék után kapkodni. Igazi fun bike. Országúton is jól megállja a helyét, egyedül az autópályán szed le a szél a nyeregbõl, ott tíz körömmel kell kapaszkodni.
Ma már el tudnék viselni egy kicsivel nagyobb teljesítményt és sportosabb üléspozíciót. De annyire megszerettem, hogy nem tudok elbúcsúzni tõle. Mivel egyszer megborultam egyedi festést kapott a tank amitõl csak még jobban a szívemhez nõtt.
Hibalista
- kuplungbovden elszakadt
Ide hordtam szervizbe
YamahaWorld
Mindig náluk szervieltem, kifogástalanul dolgoznak.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 5500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | XT125X | Következő motorja? | R1200R |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |