kezdésnek a legjobb
Szöveges ítélet
hello!
két hete van nálam a motor. eddig nem volt semmi baja, kb 1200 km-ig, amikor is kiderült hogy rossz hőértékű gyertya van benne. Na ez szépen leolvadt egy hosszabb emelkedő alatt, és "kicsit" ledarálta a dugattyút (szerencsére a henger megúszta).
amúgy a motornak ezen kívül nem volt semmi baja, könnyen indult, működött rajta minden elektronika.
menetteljesítményről annyit hogy ettől a 15-17 lótól, nem szabad csodákat várni. megyeget ez egész szépen, de igazából nem szereti ha forgatják, inkább nyomatékra próbálták hangolni.
ez a fogyasztáson is meglátszik, ha óvatosan mész kijön 4 literből is , ha pedig húzod neki akkor olyan 5-6liter.
én ugy 60 %-ban terepen használtam. annak ellenére hogy nem egy versenyenduró, szépen elment mindenhol (pedig látott egy-két szebb terepet:D). az első telók lehetnének keményebbek is, és a fékek is lehetnének jobbak, de hát ez egy ilyen kategória.
aszfaltra nem sok minden ez a teljesítmény, de a 85-90-es utazót simán birja, főleg egy nagyobb áttétellel.
ezek fényében szerintem ez egy nagyon jó kis kezdőmotor, amit mind terepen (egy rövidebb áttétellel és crossgumival) és aszfalton is lehet használni, alacsony fenntartási költségek és egész jó megbízhatóság mellett.
ui. ha kész lesz akkor majd még írom tovább a tapasztalatokat:D
Hibalista
- a kedves előző tulaj rossz gyertyát rakott bele és az egy kicsit átalakította a dugattyút
Ide hordtam szervizbe
itthon szereljük
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |