Kétkerekű Subaru
Szöveges ítélet
Minimum az első futóművet át kell építeni, legalább a villaszárakat vastagabbra cserélni. Sportosabb gumihoz kereket is kell cserélni, de mindenképpen érdemes. Igazából megbízható motor, az ázást is nagyon bírja, igaz, egy egész napos esős túrán leállt, és csak 2,5 órányi szervizelés után derült ki, hogy a sok sáros víztől bedugult a tanksapka szellőzője. Tehát ha esős időben beszarik, érdemes a tanksabka levételével kezdeni a hibakeresést.
Hibalista
- A porlasztót kétévente muszáj kipucolni, különben ha bármi motorikus gáz van, nem kezdhetjük azzal, hogy porlasztó rendben, tovább. Ha fennakad az úszó, és tolja rá a benzint a forró motorra, az nem jó érzés, főleg ha be se indul.
-
- Az akksi nagyon szar helyen van, iszonyú nehéz róla mindent lebontani, hogy hozzáférjünk és vizet tölthessünk bele. Pedig nyáron muszáj - zselés akkumulátort nehéz hozzá szerezni, de az lenne az igazi.
- Kormánycsapágy - szétkúrták a budapesti utak.
- Apró elektronikai hibák, de ezek inkább az építgetés, lámpacserék miatt.
Ide hordtam szervizbe
Ledniczky Zsolt, Budapest, Bélatelepi út
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |