A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fjr 1300a 2001 (1298)

Fjr 1300a 2001 (1298) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék villám

Szöveges ítélet

Évekig nyomtam MZ-n, aztán a sok tanulás és a rengeteg munka miatt nem motoroztam sok-sok éven át. 30 éves koromra megint égetett a vágy, hogy motorizált két keréken járjam az utakat. Egy évi válogatás, számtalan motor végigülése után megnéztem az egyik barátom motorját, amely történetesen egy FJR volt. Ráültem, és éreztem, hogy ezt kerestem. Bementem a kereskedésbe, és mint a sarki ABC-ben két tejföl esetében: kértem 1 db FJR1300A-t kék színben. Ez a meglepetés, valamint a decemberi megrendelési időpont igen kedvező árat eredményezett.

A gép egyszerűen hibátlan. Félelmetesen megy, 250-nél gyári állapotában is lendületből áll meg a mutató. És itt van a legnagyobb problémája is. Csak 5 fokozatú a váltója. Máig nem értem, hogy miért spórolták ki belőle a 6.-at. A fogyasztása, és a végsebessége is sokkal jobb lenne. Persze így két személlyel is kényelmesen lehet 5.-ben járni a várost. Túrákra a tisztességes gyári dobozoknak köszönhetően nagyon jól pakolható. Ezek a dobozok egy mozdulattal levehetők, kofferként hordozhatók. Legfeljebb a fényezésükre kell ügyelni. A középső doboznak sajnos van egy olyan tulajdonsága, hogy valahol 190 környékén egy kicsit elkezd tőle kacsázni a motor hátulja. Először ettől az embernek halálfélelme lesz, de aztán rájön, hogy ilyenkor nem fékezni kell, hanem tovább húzni a gázt. Uganis a jelenség csak egy 5km/h-ás tartományban él. 240-ig nincs is ilyen probléma. Ott pedig a receptet már ismerjük.
A gép kardános, így nem kell kenegetni a láncot, és mosni a motor hátsójáról az olajos koszt. A kardán reakciója nem érezhető.
Az ülés kényelmes mindkét fő részére, és a lábtartó is megfelelő helyen van. Tankolástól-tankolásig lehet rajta ülni, anélkül, hogy utána daruval kelljen róla leszedni az elgémberedett sofőrt és utasát. A plexi ugyan motorosan állítható, de vagy 5 cm magasság jó lenne még. A sisakom tetejét éri a szél.
Fogyasztása túratempóban (chopperesekkel) 4 liter felett van egy kicsivel, de ha gyakran kettessel kezdődik az órán a háromjegyű szám, akkor elmegy 8-ig is.
Összességében a gép nagyon jóindulatú. Észre sem veszi az ember, hogy egy-egy kanyart 150 körül sikerült abszolválnia. Oldaldobozok nélkül városban is jól lehet vele haladni.

Aki szeretne egy, a mindennapokban is jól használható túragőzöst, annak bátran ajánlhatom a gépet.

Hibalista

- Semmit sem sikerült rajta elrontanom :-)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Miskolc

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.