A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 600s 1992 (598)

Xj 600s 1992 (598) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Józanság - mértéktelenül

Szöveges ítélet

Első nagymotorom, és tényleg azt adta, amit vártam: nagyon jó, megbízható kezdő motor. Nekem még szép is, nem véletlenül tetszett meg a Bandit tervezőinek is.)))
Semmi flanc, teljesen igénytelen léghűtéses blokk, kezdő - megfontolt családapa kategóriában nagyon barátságos, nem rángató, 3000-től már élénk motor, szép férfias hang (S4) gyári kipufogóval ( ugyanakkor alapjáraton egész csendesen duruzsol).
Érdekes módon minden fórumon írják a nehézkes hideg indítást, nekem ezzel nem volt gondom. Viszont a jobb oldali tükör x-aktába illő zörgését én is tapasztalom.
Nem egy aszfalt-szaggató, de az autós világhoz képest még mindig egy gyorsulási bajnok, nem okoz gondot az átlagos közúti szituációk megoldása. 2-3 napos (800-1000 km-es) túrákat tettünk meg együtt ( 1 személlyel), ezekre tökéletesen megfelel, szélvédelme is ok, bár egy hosszú autópályás "döngetés" (én 130-140 -nél többet huzamosan nem szívesen hozok ki belőle, elvileg a végsebessége is 160 körül van) után a csuklyásizom bizony elfárad (igaz, nekem egy kicsit magasabb túra-kormányom van, így jobban be kell húznom a vállam). Az ülés már eléggé felpuhult, így aki szereti, ha gyorsan elzsibbad a segge, annak kiváló, egyébként talán újra kellene tömetni, amúgy széles, kényelmes az ülésforma.
A kanyarstabilitása valóban hagy kívánnivalókat maga után, főleg a puha villák miatt, de hát nem is kanyarvadászatra termett.
Még egy első féktárcsás az enyém, ami a fékteljesítményre nyilván nincs pozitív hatással, azonkívül ismert gyenge pontja itt is a puha első villa, ami beesésre kicsit hajlamos (talán érdemes sűrűbb olajat rakatni ), bár nem olyan vészes.
A 2.-3. henger hűtése állítólag nem tökéletes, talán ezért- ezek a gyertyák jobban kormozódnak, de nagyon jól szerelgethető ilyen szinten otthon is, jó alibi legalábbis egy kis szabadidőhöz.
Néha az egyest álló helyzetben nem veszi egyből, de egy kis kuplungolás megoldja a dolgot, amúgy jó, precíz, igazi Yamahás a váltó.
Egy szó, mint száz: szeretem, ár/érték arányban verhetetlen, pláne ez az évjárat: 4-500.000 Ft-ért jó kis túra moci, és rákölteni gyakorlatilag nem kell.

Hibalista

- Csak kopó alkatrészek: olaj-, légszűrő, teleszkóp szimmering, fékbetét, gyertya
- Volt egy idő, amikor 3-4 alkalommal az önindító meg se mukkant, aztán valahogy öngyógyult a folyamat.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha-Harmati, Száva utca.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.