Jó lenne, ha már menne
Szöveges ítélet
Hibalista
- 2007 Augusztusában jutottam hozzá az xs-hez,és azóta tán 20km-rt tudtam motorozni vele,mert egy igazi kontár volt az előző tulaja.A motorblokkot elkezdtem felújitani,és mire észbe kaptam,már késő volt.Japán belpiacos révén nehéz alkatrészt találni hozzá,de hosszabb-rövidebb kutatások után még találni gyári alkatrészeket.2 helyen találni alkatrészt az egyik a biker-wolrld,a másik a Jakomoto bt(utobbi Pécsett)Javitás terén elúsztam az anyagiakkal,mert elmerültem Pl:főtengely hajtókarfelújitás 50000,újrahüvelyezés(azért mert az új dugó darabja 40000),új szelepek,szelepkorongok,gyűrű,csapszeg,szelepszárszimmering összesen 50000(jó baráti áron)Forgácsoló szakmám révén legyártottam a főtengely siklócsapágyait(gyári ár 56000-csak a csapágyak,és még nem beszéltünk a főtengely felszórásáról és visszaköszörüléséről)valamint megköszörültem a főtengely csapágyfelületét.Előzetesen beszéltem egy öntősmesterrel,hogy hogyan gyártsam le a nyers csapágyakat a csapágyfém öntése előtt.(A 30-as acélból dolgoztam ára: 50cm(Bőven elég volt)1800
- ft,öntés 10000ft.Számoljunk mennyit"spóroltam".És nem a sok csepürágó szerelőnek fizettem!Persze tisztelet a kivételnek,és nekem is sokat segített egy szerelő barátom,és fejet is hajtok az igazi szakik előtt.Véleményem szerint az én 26 éves motorom se volt rosszabb hajdanán,de olyan ember(ek) akar motort javítani aki az udvaron borítja szét(mint volt gazdája)ne csodálkozzunk,hogy ebek harmincadjára jutnak!
Ide hordtam szervizbe
Szerelőhöz nem vittem,és viszem,egy barátom segít rajtunk ha úgy adódik
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |