Japán penge, olasz dizájnnal
Szöveges ítélet
Amikor megjelent ez a modell, a Motorrevüben egy nagy poszter volt a piros-fehér verzióról. Nagyon tetszett. Egy Fazerem volt előtte, amivel olyan bajaim voltak, hogy a dizájnja nem teljesen tetszett és pályázni korlátozottan volt alkalmas. Végül a fekete festésűt vettem, nem a pirosat, mert normál utcai ruhában hülyén néz ki az ember a piroson. Ahhoz csak a piros-fehér bőrruha passzol. Hiába telt el két év a megvásárlása óta, még mindig nagyon tetszik a dizájnja. Olyan, mintha nem is japánok, hanem legalábbis olaszok tervezték volna. A parkolókban is sikernek szokott örvendeni.
Két szezon alatt belepakoltam az R6-ba 20e kilométert. Rengeteget túráztunk vele két személlyel. Franciaország, Montenegró, Erdély, osztrák Alpok. Nekem kényelmesebb a gép, mint a Fazer volt és a párom is ezt mondta róla. Egész jól fel tudtuk csomagozni is a túrákhoz: két szövet oldaltáska, tanktáska.
Versenypályán tökéleteset produkál. Egyedül a fékcsöveket cseréltem le benne fémre, mert elmelegedtek a műanyag csövek és elment a fékhatás.
Motoros szezonban az R6-tal jártam dolgozni, városban is ezzel szaladgáltam. Talán ide alkalmas kevésbé. Időbe telt megszokni a Fazer után a kormány kis elfordulási szögét. Ezen kívül nyáron eléggé melegszik, a hőt meg a lábra fújja a ventillátor. De azért itt is elvoltam vele.
Hibalista
- Semmi nem romlott el rajta.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha World
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Yamaha Harmati
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |