A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

xv1900 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

ízig vérig minőség

Szöveges ítélet

Újan vásároltam 2007-ben.Már hazafelé tudtam ,ez az a motor amivel hosszú távon tervezhetek.Előtte egy rakás nagy vassal volt dolgom,az összeset null kilométeresen vettem (Hayabusa,ST1300,VL1500,XJ900 Diversion,stb,stb)
Volt összehasonlítási alap.Fantasztikus élményt nyújtott minden egyes megtett kilométeren.Az összes szervizt saját kezűleg végeztem,pontosan betartva a periódusokat.Amit cserélni kellett a motoron:60 ezer kilométerig csak olaj,gyertya,szűrők,10-12 ezer kilométerenként gumik,párban.Hatvanezres szerviznél a hátsó fékbetéteket.Majd ekkor következett egy műszaki hiba.Ausztriából hazafelé lelazult a szekunder hajtás szíjtárcsája.Amint meghallottam a hangját,tudtam mi a gond,viszont hazamotoroztam vele 400 kilométerről,ahelyett hogy vettem volna egy 32 -es kulcsot,és meghúzom az anyát.Tehát itthon szembesültem vele,hogy a lelazult kerék tönkre tette a tengelyt,csapágyat,stb,stb.Ez a manőver 160 000 forintnyi alkatrészbe került,és 8 óra munkámba.
Ezt követően 90 000 kilométerig ismét semmi,csak olajak,kötelező szervizek.
A motorja,kuplung,első betétek,összes tárcsa mind gyáriak voltak.
A kipufogó rendszert lecseréltem egy Vance&Hines rendszerre.Ettől kicsit nyomaték szegényebb lett,viszont kárpótolt a hang.
Kidolgozás,anyagok minősége ,megmunkálása,megbízhatóság egyszerűen fantasztikus.Ami hátránya a gumi.A gyári Dunlop gumikkal a legjobb.Ez párban százezer felett van,és 10 000 kilométerenként.Szlovákiából olcsóbban beszerezhető!Fogyasztása 4,5-6 liter.
Legközelebb cruiser-re adom a fejem,csak is XV 1900!
Használtan kettő milla körül nem kapni jobbat!
Bárkinek tudok segíteni a típussal kapcsolatban:mihalicz.balazs@freemail.hu

Hibalista

- A saját hibámból 60 ezer kilométernél csapágyat cseréltem a primer hajtásban.
- Ezen kívül csak kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Én szervizeltem,saját kezűleg.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? vl1500 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.