A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Bt 1100 Bulldog 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Impotens dzsigoló

Szöveges ítélet

Egy GSX-R 600 után ültem át a Bulldogra. A sportmotor nem vált be, nagyon kényelmetlen volt számomra. Valami kényelmes, nagy, csupasz V2-esre vágytam. Hirdetések nézegetése közben teljesen véletlenül találtam a Bulldogra, abszolút nem ismertem ezt a típust. Nagyon megtetszett a robusztus, markáns külseje. Amikor elmentem előben megnézni egyből tudtam ő lesz a következő motorom. A hangja valami frenetikus, igazi hátborzongató főleg sportkipufogókkal.
Az elején nagyon szerettem. A gsxr után fejedelmi kényelmet nyújtott és az a hang....hmmm nem bírtam vele betelni. De ahogy mondják minden szerelem elmúlik egyszer, lekerül a rózsaszín szemüveg és az embert elkezdik zavarni olyan dolgok, amiket eddig észre sem vett, vagy éppenséggel nem akart észrevenni. Ez a Bulldoggal sem volt másképp.
Egy idő után zavarni kezdett az 5 sebességes váltó. A motor simán elbírt volna egy 6.sebességi fokozatot is, de a Yamahánál ezt valószínüleg nem így látták. 5-ösben 130kmh-nál a motor már úgy zúg,hogy az hosszú távon nagyon zavaró. Állandóan próbáltam feljebb váltani nem akartam elhinni,hogy már az utolsó fokozatban van.
A másik zavaró probléma az alacsony ülés volt. 187cm magas vagyok és az alacsony ülésnek köszönhetöen viszonylag nagyon be voltak hajlítva rajta a lábaim ami 100-150km megtétele után nagyon kellemtlen térdfájdalmakat okozott.
Pár szó a fogyasztásról: Ne dőljetek be a mindenféle 5 literes adatoknak. Sportos használat mellett simán itta a 8-9litert is. Az átlag sosem került 7,5 l alá.

Összeségében egy nagyon feelinges szerethető motor. Amire igazán való azok a hétvégi crúzolások kettesben 90-110as tempóval. Ilyenkor nagyon kellemesen duruzsol a hihetetlen mély hangjával. Komolyabb túrázásra vagy sportos csapatásra nem igazán jó.
Akik vadságot remélnek a zord külső láttán azok csalódni fognak. A motor csupa jóindulat, nem szereti a durva bánásmódot es a nagy tempókat. Két év használat után adtam el a fent említett hiányosságok miatt. Ez idö alatt semmi sem romlott el rajta.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

saját magam

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? GSX-R 600 Következő motorja? Z1000
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.