Imádtam a pörgös kis ezüstöt!
Szöveges ítélet
2001.Görögország-Korfu szigetén kezdödött,amikor is kibérelhettem egy 125 dt-t 2000km-el a motorjában.Barátnömmel az ülésen körbejártuk a szigetet és hamar rájöttem,nekem kellene 1 ilyen otthonra is,akkor még fogalmam sem volt hogy ez 125cm3,de tetszett ahogy viselkedik,késöbb csodálkoztam is hogyan kaphattam meg jogsi nélkül 1 ilyen klassz mocit.Tipikus kék-fehér szin,jó kiállással.2 év elteltével vettem egy 1984-es poweres,de még hátul dobfékes dt-t.Ezüstmetál fény,piros váz és nekem tetszett igy.Szép állapotban volt. Kiprobáltam és elfogadhatóan ment,igy megis vettem.Nem sokkal késöbb jöttek a problémák,gyujtás kimaradás,töltés hiány és csak döcögött szegénykém.1 kisebb vagyonért ezeket lassan helyreállitották,és innentöl kezdve huzott és pörgöt mint disznó a jégen.Ünnep volt mindennap mikor szárnyaltunk kisebb turákon.Imádtam ahogy fejet megyek 80-ig a Vti hondával,szerette az utazó 90-et és 120 volt a vége.Vártam a hétvégéket és 2tankot kikellett motoroznom hogy adrenalin szintem megkapja azt,amitöl napokig jól érzem magam.Hétköznap is gyakran elövettem 1 Római part vagy Szentendre erejéig, bár 5-6 liternél kevesebbet nem tudtam kihozni belöle,de a 8-9 ezres fordulat hangját mindig nagyon csiptem.Könnyű terepen cseppet sem zavart hogy zabálja a 8 litereket,mert hát babettával nem lehet ásatásokat végezni.Jártam turázgatni a dunakeszi reptér és loverseny pálya közelébe,de onnan elzavartak mert felszántottam a pályát és mondták minden hülye enduros bepróbálkozik itt.Megjegyzem jogos. Aztán fót tájvédelmi körzetében bohockodtam haverommal és aztán Isaszegen találtam együttérzökre és keresztanyámék is ott laknak igy volt célja a dolognak.Voltak bukásaim és sikerült asztfalton is kanyarban 65-el elszállnom,a mai napig nem értem hisz nem döntöttem annyira és mentem már ezen a szakaszon gyorsabban is,a dolog mellett szól hogy cross gumival vigyázzni kell kanyarban. Fogytak a kuplung karok és a bör testemen és én még mindig vigyorgok,hogy újból kedvencem ülésén ülhetek ,na innentöl éreztem megszállotja vagyok a dolognak és még sok élményben volt részem,de már közeledett a nyár közepe és a teló erösen kopogott igy beraktam 1 kereskedésbe és el is vitték.Állitólag egy 15 éves srácnak vették meg,remélem azóta is jó kezeben van,szerintem nem adtam drágán.A motor egyébként nagyon szerethető,jól kezelhető és nagyon sikeres széria,de én ezt már tudtam akkor mikor megvettem,bár öreg volt,de jó volt.Mindenkinek csak ajánlani tudom a DT-t,aki a 2ütemben gondolkozik és szereti az enduró érzést.
Hibalista
- gyujtás elektronika.Töltés.
Ide hordtam szervizbe
Ujpalotára 1 sráchoz.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Magam is javitottam.Küllöztem,mert a kerékpárszerviz a kivett kereket sem vállalta, cseréltem kuplung karokat,indexeket,müszercsoportban izzókat és kisebb reviziókat .
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 41500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |