A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xjr 400 1996 (400)

Xjr 400 1996 (400) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Imádnivaló társ

Szöveges ítélet

1 éve vásároltam egy 1997-es XJR400R-t. Első tapasztalat, hogy szerintem az NGK CR8-at jobban szereti mint a CR9-et. Jól meg lehet pöretni, igaz nem Gixxe-R, de nem is ez a lényege!! Szerintem tökéletes NAKED!! Nagyon szép forma, léghűtés (és olaj) miatt nagy blokk. Egyszerüen szép. És jó! Javíttani az első telót kellett. Szimeringcsere volt így 27000-nél, de lehet kapni 2500Ft-ért párban. A többi csak szervíz, igaz kiadásban tetemes összeget jelentenek: gyertyacsere, motorolaj + szűrő, lánc + lánckerekek. A hátsó lengéscsillapítók Öhlins létükre elég puhák két személynek!! Ugyanezzel a beállítással egy személy alatt meg pattog... Japán belpiacos modell lévén, jobb ha mindig viszed magaddal a mintaalkatrészt amit cserélni akarsz, mert kicsit körülményes tud lenni néha a rendelés. Kevés olyan márkaszerviz van amelyik pontos szervizadatokat tud közölni erről a típusról. Nekem kellett utánajárnom (japán manualból), hogy pl: az első telóba 420-450cm³ olaj kell (évjárattól függ). Nem nagy ügy, csak akkor mikor fel kell tölteni olajjal!! A Yoshimura 4:1 kipufogó rendszerrel kifejezetten szép sportos hangja van. Az R-es verzió dupla 4dugattyús Brembo első fékei sokkal jobban fognak mint a „gyári” 2dugattyús fékek. A motor 60-65C° -os olajjal van igazából üzemi hőfokon (Yoshimura DMM szerint is). A középállvány hiánya néha bosszantó! Egyébként nagyon strapabíró, gyönyörű motor!! Csak ajánlani tudom!!

Hibalista

- Ezekből csak a teleszkóp szimering a hiba:
- Gyertya csere (CR9E) 2500.-
- Motorolaj és szűrő csere (Agip Racing) 3800.-/L
- Lánc csere (DID 520VM Gold) 25000.-
- Lánckerekek (JT) 9000.- /2db/
- Telószimering csere 2500.-
- Teleszkóp olaj 3000.-/L

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.