A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R1 2001 (998)

Yzf-R1 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló japán seggrakéta:o)))))

Szöveges ítélet

Amikor megvettem sokat variáltam, de megérte. Vagy ducati vagy R1. Ezt tudtam megfizetni. Sérülten hozták be olaszból, ez a fényezésén illetve egy két összerakási dolgon érezhető volt.(gáz visszaengedésnél nagy holtjáték, a gázbowden egyik rögzitőanyája a karbinál nem volt a helyén) Mivel nyár vége felé vettem csak keveset tudtam menni vele, de azt a keveset élveztem. Télre tudtam, megbántam volna ha nem veszem meg.Télen szétszedtem, e fényezése javitva, átfestve olyanra amilyen minta nekem tetszett, ( pl:váz lengőkar fekete lett). Megcsináltam, rajt mindent ami nem volt teljesen ok, ezek csak az előző tulaj összerakási trehányságából származtak.

kényelem: a csuklódon támaszkodsz, de hát sportmotor.Ha lassan kell menni sokáig, főleg 2 személlyel (felvonulás) akkor igazán fárasztó.Ha gyorsan mész, mire elfáradsz úgyis megállsz tankolni.Maga az ülés kényelmes, csak az üléspozíció fárasztó.Amúgy a vezetőülést a motor fűti. Nyáron bír főként meleg lenni, hűvösebb időben nagyon kellemes.A hátsó ülés sem a Hilton, bárki ült rajt hosszabb út után izomlázzal szállt le. Ki lehet bírni van kényelmetlenebb is, de azért megszállottság kell több 100 km-hez.
Szélvédelem, nekem púpos plexi van rajt, 180-ig semmi nincs. Ha nagyon áll a levegő akkor 200-220 között kell bújni kezdeni a plexi mögé.Hátul állítólag jobban van szél, én nem igen ülök ott.:o))De kényelmesebb mint a többi ilyen korú 1000-ek, talán a hondát kivéve.
Teljesítmény: ha sok motort és nagy motorokat próbáltál akkor fogod csak észrevenni hogy alul "nyomatékszegényebb" mint a többi 1000-s. Amúgy nincs erőben hiány. gyorsíts kopp gázon és kiszakít az ülésből, egyébként is megy, nem gondolkodik sehol. 205-nél 6.-ban csak gondolj a gázra és 260-on lesz. Soha nem volt vele lemaradási, előzési problémám.Nem nagyon egykerekezgettem vele, de gázból kiáll 1 kerékre és fenn is marad.
használat: jól dönthető, 2szer lábtartóig és nem mozgott táncolt, csak éreztem hogy leér.A gumi szélíg járható. (conti road attackot használok, ajánlani tudom jó gumi)-ez itt a reklám helye- Az első futómű jól állítható, a hátsó már annyira nem. Az útra oda van ragasztva. A kormány csak erős kigyorsításkor hajlamos csapkodásra mikor elkönnyebbül az eleje. Ha döntésnél eléred a határt sodródni, kúszni fogsz kifele,de jól érezhető hol a határ.
fogyasztás: vegyesen járok 50% light 50% hajtósabb, általában 150 180 között közlekedem, így 6-6.2 között fogyaszt 2 személlyel 6.5. Ha nagyon finoman motorozgatok 5.9. Ha rángatom a gázt gyorsítgatok, száguldozom akkor 7.4. volt aki 10 litert mondott az sajátjára, biztos kihozható de nagyon úgy kell közlekedni. Nekem 7.4 volt a csúcs.
Fenntartás: csak gumit, fékbetétet , olajat, olajszűrőt, illetve benzint vettem hozzá. Hiba és tünetmentes.Van 2 típushibája a 2000-2001 es évjáratnak
1: szelepvezetők megkopnak és a szelepek lógnak. Nincs vonzata, megcsináltatható( kb 300ezer a 20 szelep), de nincs értelme 800 km után ugyanígy jár állítólag. Ami vonzata van egy ciripelő hang 5000 fordulatig.Amelyiket lehetett visszahívták és gariba kicserélték, de pl az enyém se lett megcsináltatva. Alapjáraton kicsit, 3-4 ezres fordulatnál jobban 5 ezer felett egyáltalán nem ciripel.
2 : a vezérláncfeszítőt ki kell cseréltetni 35000 és 40000 km közt, mert a rúgója meg szokta adni magát ( kb 10000 ft-os tétel)
Összképileg egy nagyon jó motor minimális (szinte semmi) fenntartási költséggel, igaz ha valami lenne, lett volna rajt én csináltam volna meg.
Egyetlen negatívum,hogy öregszem így kezd fárasztó lenni, főleg a csuklómnak.Mivel ezen kívül semmi rosszat nem tudok mondani róla nehéz szívvel fogom lecserélni.Sok kilométert mentem vele és végig élveztem, soha nem hagyott ott.Ha leleményes vagy még pakolható is.Csak nagyon ajánlani tudom, jó választás.Ha tehetném megtartanám második motornak és sosem adnám el. Megérdemelné!!!

Hibalista

- Semmi, semmi és megint semmi.....

Ide hordtam szervizbe

Én.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Az is én.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.