Igénytelen, lepusztult tank
Szöveges ítélet
Rossz volt,amikor megvettem egy bakonygyepesi sráctól,egy vékonyka szivacs volt a légszűrő helyén,meg egy kacat vezérműlánc. 1000 km után megállt,dugó,vezlánc,légszűrő,azóta a gyújtástekercs hibáján kívül semmi nem romlott el rajta,folyamatosan megy,kivéve ha valamit összetörök rajta :-))
Nyomaték/fogyasztás arányban szerintem máig verhetetlen(50 nm-3,5-4,5l vagy 1-1,4,/óra),terep-túrára ideális(nem túl kemény terepen,ha 2személy van).Én nem forgatom,mert szerintem hüyleség,nyomatékból megy.Hátrány,hogy nehéz,150 kg,berúgós,dekomp. kikötve,holtpont + 2 centi le,föl,aztán bummm,aztán pöffpöffpöff és már megy is,mint a szél :-))) Ja,és nagyon kezes,jóindulatú motor,DT 125-ről ültem át erre,és ezen nem félek,úgy,mint a dt-n,amikor nyit a power.
Hibalista
- Dugó,vezlánc,feszítő,gyújtáselektronika,telószimering.
Ide hordtam szervizbe
Szatyina Géza,Tarján
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Tresi Zoli,Nagyigmánd
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 46000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |