Igazi allrounder
Szöveges ítélet
Harmadik motorom és előtte évekig motoroztam, úgyhogy van némi viszonyítási alapom is.
A motor nagyon kényelmes, kétszemélyes utazásra is teljesen alkalmas. Jól feldobozoltam (topcase+tanktáska, de oldaltáska is mehetne), nagyon jól terhelhető. Szélvédelem OK, mert felraktam egy gyári túraplexit. Túrázásra kitűnő: nagy a tank, kicsi a fogyasztás, 140-160kmh körül kétszeméllyel, csomaggal is lehet tartósan menni órákon át. A futómű elől-hátul mindenhogyan állítható és teljesen korrekt túrára.
Időnként pályára is kiviszem és olyankor előjönnek a futómű és a váz gyengeségei is, de megfelelően pörgetve még ott is megállja a helyét.
A blokk ugye az FZR-ből származik, csak alul jobb és felül kevésbé. Pörgetve becsülettel megy, bár már nem modern (karbi), de tud meglepetéseket okozni nagyobb gépeknek is.
A fék viszont egy az egyben az FZR-ről jön, és szerintem teljesen OK.
Mindenkinek ajánlom, aki egy allrounder jellegű motort akar, vagyis túrázásra, pályázásra, munkábajárásra és bárhová rohangálásra is akarja használni.
Hibalista
- Magától semmi nem romlott el rajta...
Ide hordtam szervizbe
Budaörsi Yamaha Szervíz
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Yamaha Zakar
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |