Hűséges szamuráj
Szöveges ítélet
Nagyon erős gép. Nem kezdő csikóknak való, sokat törtek( és sokan törtek) a gyakorlatlan , rutintalan srácok. Én 1972 óta motorozok minden féle gépet vezettem már, de a Max az összes között a legjobb barátom. Ezt nem kell üveghangon tekerni hogy haladjon, nem kell a hasalástól a csuklómat és a nyakamat esténként borogatni, hiszen kényelmesen ülök rajta.
Az ülése is nagyon kényelmes, a nyereg alacsony és az én 80 kilómmal és 170 centimmel is biztonságosan talpalható. Én a tempós haladás miatt felszereltem egy középmagas szélvédőt ami nagyon jó az esti bogaras időkben. A motort ki kell ismerni a biztonságos haladáshoz, nem szabad soha kölcsönadni egy egy körre ! Ez nem az a vas amit gőzös fejjel lehet vezetni. Még én is adrenalin túltengést kapok egy egy telegázas elsőkerék felemelkedéstől(nem felrántástól) ! A gép 4-5000 fordulattól félelmetes gyorsulást produkál égészen a leszabályzásig. A kormányt mindig ajánlott két kézzel fogni, mert az eleje szitálásra hajlamos.(én nem tettem fel kormánystabilizátort) Utassal ,keményrefújt gumival stabilan mentem 240-et vele (Metzeller gumival). A Brigstone nagyon jól tapadt, de 200-nál már szitált és nagyon gyorsan kopott.
Összegezve még most is tekintélyt parancsoló ami ebben a motorban van.
Alig várom az új 2009 es típust !
Hibalista
- 2 akkumulátor eddig, most kezdett szivárogni az egyik első telóból az olaj(valószínű a rossz pesti utak és az öregedés hatása)
Ide hordtam szervizbe
garanciálisan a Yamaha szervízbe a M1-M7 nél voltak akkor
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |