Hű barát
Szöveges ítélet
Egy Doxa,finom műszer. Nem is értem miért álltak le a gyártásával. Soha nem hagyott cserben, pedig hosszú túrákat teszünk meg vele. Sokat járunk Erdélybe és hát az ottani utak... de zok szó nélkül off roadoztam vele.
Nem egy kanyarvadász motor, elég hamar leér a lábtartó, de pontosan, könnyedén be lehet kergetni egy visszafordító kanyarba is. A futómű nagyon jó.
A 85Nm nyomatékot már 2500-as fordulaton leadja, 50-ről simán kigyorsítok ötödikben. Előzéskor sem volt gondom, szépen gyorsul a maga 63 lóerejével.
Egyszóval egy nagyon eltalált gépsárkány, mostanában nem szeretnék megszabadulni tőle.
Hibalista
- A 73000km alatt a kötelező légszűrő, fékbetét és olajcseréken kívül semmi.Azaz egy karburátortisztítás.
- Olvastam, hogy a Drag Star típushibája az önindító szabadonfutója. Na ez nálam most kezd rendetlenkedni, főleg meleg motornál, de két-háromszori próbálkozás után indul. De van, amikor pöc-röf.
Ide hordtam szervizbe
Motoros barát autószerelő.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 73000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | VT600 Shadow | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |