Haszonállat
Szöveges ítélet
Egy KLR600-at kellett felváltania, egy túraenduró elvárásait kellett teljesítenie. Becsületére legyen mondva, megpróbálta :-)) Persze nem ment neki, de ez az én hibám :-) Szóval kellett valami, amivel kiélhettem a motorozási vágyaimat, de ne fogyasszon sokat, kényelmes legyen, menjen, mint állat, nézzen ki jól, legyen üzembiztos. Ezeket szerintem tudja is, persze nem 100%-ban.
- Fogyasztása nyáron, Balcsi körül 3 liter, télen, 0 fok, nagyplexi 4 liter
- Kényelmes, ha kiveszem a háttámlát, de így meg ronda :-)182 centi vagyok
- Megy, mint állat hegyről lefelé :-) Egyenesen viszont csak kisállattenyésztőknek ajánlom. Olyan Opel Astra a gyorsulása,, óra szerint 150 a vége, de a GPS csak 130-at mutatott. Egy személy, 108 kiló :-)
- Nekem tetszik a sok szögletes nagyrobik között a gömbölyded formája.
- -10 fokban is második fordulatra indul, ékszíjcserén kívül még nem kellett bántani, azt is csak azért cseréltem, hogy biztos legyek a dolgomban.
Van hozzá nagy plexi is télire, mögötte teljes a szélcsend, viszont nagyon hangos lett a blokk, felhozza a zajt rendesen, végsebesség picit csökkent. Gyári plexijéből le kellett vágni 10 centit, mert sötétben nekimentem a garázsnak :-))) Azóta jó. 14-es kerekei nagyon jól elnyelik a rossz utak hibáit, de azért nem egy enduró :-) Az első sárvédő olyan hangot ad gödörnél, mintha le lenne valami szakadva a motoron. Tettem rá egy kerékpár kitámasztó keretet, azóta sokkal csendesebb. Túl nagy az idom és berezonál. Gyári csomagtartóval jó nagy dobozt is lehet rá tenni, ami egyben jó kapaszkodó is. Az oldalára lehet kapni vékony szélterelőt. Ez egy kb. 6 centis idomdarab, viszont csodát tesz a lábtérrel, megszűnik a gatyarázás :-) Nem is értem, hogy miért nem teszik rá gyárilag. Műszerfala impozáns, minden rajta van, ami kell. A jobboldali műszer multifunkciós, gyújtás nélkül akkut mér, gyújtáson hőmérő. Nagyon praktikus. Kevés benyánál elkezdi mutatni a tartalékon megtett kilométerek számát, mivel nincs tartalék állás, de jelzi egy sárga lámpa is. Praktikus nagyon. Kétféle napi számláló van rajta. Az egyiket kézzel kell nullázni, a másik automatikusan nullázódik 2 óra állás után. Túrákon lehet érdekes, nem kell vacakolni a nullázással. Csomagtartója nem túl nagy, mivel az ülés alatt van a 10 literes tank is. Zárt sisak már nem fér bele, arra ott a doboz. Elöl van két rekesz, az egyik zárható, abban van a szivargyújtó aljzat is. Fékek nagyon jók, finoman adagolhatók, jó nyomáspontjuk van. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve, amire tervezték, azt tökéletesen tudja. Finom, halk járású a motorja, az egy henger szinte semmi vibrációt nem okoz. A 170 kilót könnyű sztenderre állítani, jó az emelő mechanizmusa, de van oldalsztender is. Kinyitva leáll a motor, néha meg is viccel, hogy nem indul, de így biztos nem marad lent. Próbálok valami negatív dolgot is keresni, de hirtelen semmi nem jut az eszembe. Talán picit csúszós az ülés borítása, meg rövid is a háttámlával együtt. Mindennapi futkározásra nagyon jó, de nem ilyednék meg egy hosszabb túrától sem. A motorja csak 270 ccm, de elég a 21 ló szerintem.
Hibalista
- Első tárcsafék ütött vásárláskor, csere 9e Ft, fékbetéteket is cseréltem, biztos, ami biztos, meg hajtószíjat is. Vettem rá két új gumit is, biztos ami biztos :-) City Grip, baromi jó
Ide hordtam szervizbe
SK, saját kezűleg szerelem, de eddig nem kellett :-)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17600 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | KLR600 | Következő motorja? | KLR600 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |