A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Jog Artistic Spec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Halhatatlan japán harcos

Szöveges ítélet

Nulla motoros tapasztalattal indultam neki a vásárlásnak. Számtalan hirdetést átnéztem neten is, újságokban is és nem volt könnyű olyat találni, ami már a hirdetés alapján is jó lett volna. Végülis az egyik közelben hirdetett példányt néztem meg. Kicsit kellett köszörülni, mire beindult, de előtte több hetet állt, utána viszont szépen járt és a próbakörön is kifejezetten meglepett, milyen jól húz. 70.000 ft-ért az enyém is lett, sisakkal és kézzel írt adásvételivel. :) Gyorsan kötöttem rá biztosítást, és jött az első "nagyobb út". Nekem akkor még nagy volt. 15 km a szomszédos településig. Ott megtankoltam a kis 3 literes tartályát és irány haza. Fülig ért a szám, annyira tetszett, hogy 30-nál húzom a gázt jobban és erőből gyorsít.
Sérült volt az idom rajta és a kormány is ferdén áll nagyon kicsit, mivel az előző tulaj esett vele. Könnyen egy kerékre lehetett húzatni, szóval gondolom ezt gyakorolta, csak nem sikerült a mutatvány és ekkor sérült a motor.
A megvásárlás évében, 2005-ben a kilométerspirál elszakadt. Ez kb 1.000 ft-ba került és magamnak ki tudtam cserélni 1-2 órás munkával. Azóta is jó és meglepően pontosan mutatja a sebességet. Minden műszere működik, ide értve a műszerfalvilágítást is a "speed" villogót is. Olyan ez a kis motor, mint a videojátékokban, vagy a filmekben. Egyszerűen működik és úgy, mintha sose romolhatna el. Bejártam vele a környéket számtalanszor, minden évszakban hajtom. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legjobb minőségű szintetikus olajat veszem bele, amiből egyébként keveset fogyaszt (1 liter kb 1.000 km-re elég), benzinből is mindig kúton tankolom, néha 98-assal, hiába kétütemű motor, megérdemli a kényeztetést. Ja és persze kicsit járatom indulás előtt, hogy terhelés nélkül legyen átolajozva, valamint 35 km/h-nál gyorsabban nem nagyon hajtom. Egyrészt a kis 10-es kerekei minden úthibát kommunikálnak, másrészt hobbiból vettem, így nem sietek vele sehova rendszerint. 60 km/h-t is megy, igaz olyankor már szinte fel akar szállni, meg szerintem 5-10 így megtett km után megsülne a motorja.
Nagyon tetszik benne, hogy külön olajozású és ha nagyon alacsony az olajszint az olajtartályban, felvillan egy lámpa a műszerfalon, ami erre figyelmeztet. Bár én magamtól is megnézem az olajszintet és nem várom meg, hogy figyelmeztessen a motor, de nagyon jó, hogy ilyen van benne.
Bowdenes működtetésű dobfékei vannak, amik kellően jók, sosem volt még hiányérzetem a fék miatt sem.
Azt elmondhatom róla, hogy soha sehol nem hagyott ott, könnyen beindul, ahogy írtam, mindene működik, klassz sisaktartója van és semmi fejfájást nem okoz az egész gép. A fenntartási költsége mindössze az éves biztosítás, ami 3.500 ft körül van, szóval semmiség. Minden elvárásomat felülmúlta és eszem ágában sincs eladni, mert - annak ellenére, hogy zömmel autóval járok már - fillérekből fenntartható és néha kifejezetten pihentető menni vele egy kört a környéken. Az biztos, hogy motorból csak Yamahát vennék ezután is. Ezt a jogot meg annak tudom ajánlani, aki csak járni szeretne a motorjával, az nem érdekli, hogy hogy kell javítani. Ehhez nem kell hozzányúlni, mert csak megy és megy és megy és megy...

Hibalista

- Első és hátsó izzók kiégtek, de összesen kb 3 db a 9 év alatt. Igazából nem tudom hány éves és mennyi km-t mentek vele előttem, nálam 22.000 km után kellett egy motorfelújítás (új dugó, gyűrűk, szimering, hajtókar). Szíjat 2x cseréltem, röpsúlyokat egyszer, és a kuplungrugót is egyszer cseréltem, mert eltört a gyári kb 18.000 nálam megtett km után. Ezek 9 év alatt jöttek össze, és összesen több, mint 36.000 km-t hajtottuk már, szóval ez normális kopásnak számít.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 7800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? YBR 125
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.