Ha egyszer ráülsz...
Szöveges ítélet
Mostanra beletettem 19000 km-t a motorba,leginkább hétvégi motorként használtam,cirkáltam városban,országúton,földúton egyaránt.Álltalában tőgázon használom,hosszútávon,nem melegszik,a folytás megoldja ezt a problémát,ebből sosem volt gondja. Fogyasztása kiváló,3 L-nél többet sehogysem akar meginni.Teljesítménye magához képest jó,előzni nem nagyon lehet vele,80nál elfogy az erő,végsebesége 90-95 egy-és kétszeméllyel egyaránt.NAgyon megbízható,mindig útra kész,és mindig célba is ér.Hosszútávra is alkalmazható,de 100 km-ként illik megálni a motor-és motoros miatt is.190 cm vagyok,egy óra után már érzem a hátamat.Viszont az utasnak is kényelem ekkora távon,sosem panaszkodtak.
Problémám semmi sem volt vele,de a könnyen kopó alkatrészekre vigyázni kell,nagyon drágák (csúsztam vele,lámpafoncsor krómkerete yamaháéknál 12500 volt,inkább lemondtam róla).
Összességében nagyon szerethető a gép,formás,a hangja jó,és kis kipufcserével még nagymotoros hangot is lehet csinálni neki,125höz képest dinamikus,nyomatékos,fogyasztása,fenntartása szinte elenyésző,...
Csak ajánlani tudom!!!
Szervizek: 1000,6000,12000 km: 5000 Ft
18000 km: 12000Ft (itt már fékbetét csere is volt)
Hibalista
- Hátsó égő többször-olcsó
-
Ide hordtam szervizbe
Yamamoto Békéscsaba
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |