A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Mt 01 2005 (1670)

Mt 01 2005 (1670) 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Gőzmozdony

Szöveges ítélet

2700km-el vásároltam a motort egy barátomtól, aki szépen bejáratta nekem.:))
Első pillanattól kezdve megragadott a motor elképesztő formája. A V2-es blokk csupasz szépsége, a két kipufogó merész vonala.
A helyzet csak fokozódik, amikor beindul a gőzmozdony és hörögve, dörmögve életre kel.
Egyes motoros újságok nagyon lehúzták, mondván rezeg, remeg, nem alkalmas túrázni, csak díszmotor.
Igazuk van! Aki csak tesztre kap egy ilyen motort annak egy sornégyes után, elhiszem, hogy rázós élményben lesz része.
Én 7000km-t túráztam, csavarogtam vele és egyre jobban tetszett a morgós, karakteres jellege.
A hangja elképesztő, hörög és puffog, ahogyan csak egy nagy köbcentis V2-es képes.
Barátnőm már egy kilométerről hallja, ha közeledem hazafelé :))
Fogyasztása nagyon meglepő volt a számomra, kényelmesen túrázgatva két személlyel 5 liter, hajtva városban, gyorsulgatva 6-7 liter max.
Végre 220at mentem, de 160 környékén már tépeget le róla szél, mint minden naked motorost.A 150 nm-es nyomaték alapjáratról tolja a gépet mint a gőzkatapult, minden helyzetben elég ez az nyers, brutálsi erő!
Ha letámasztottam valahol akkor kezdődött a motorozás show része, a civilek fényképezték, videózták a gépet.Sajna ez a motor ezzel jár :).

Ami nem tetszett: pakolhatósága igencsak szegényes, a két nagy kipufogó miatt nem lehet normális oldaltáskát rakni rá, pizzás dobozt pedig nem fogok a sárvédőn cipelni.
Az R1-es fékek is igencsak birkóznak a motor nagy tömegével, ésszel kell fékezni.
A dráma a gumik..Metzeller Z1-es 190 es papucsok vannak, rajta amik 10.000km nél is szinte alig használódtak el. Naná, kemény, mint a vídia. Spórolósoknak melegen ajánlott.
Kanyarban csúszkál, bizonytalan érzést ad a motornak. A hiba most tavasszal lesz orvosolva egy sportosabb, ragadósabb gumival.Kényes pont a magassága, a 174 centimmel éppenhogy leér a lábam.Parkolóból kitolatni, főleg murván, igazi kihívás.

Nekem nagyon bejött ez a karakteres motor, a 2007 es szezont is vele képzelem el.


Hibalista

- Semmi nem romlott el :)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Hungária.
1000-es és 3000-es olajcsere.Nagyon korrekt a szervíz.
Ezt a kereskedésről nem mondanám el, ritka flegma egy társaság.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 2700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.