Gépsárkány
Szöveges ítélet
A motorom egy 2003-as Toyota replikás Aerox. Ez abban kül. a széeiától h ford.szám mérős és gázos a hátsó rugóstagja na meg a festés.
A gyáei aerox is elég jó teljesítményű, fojtások nélkül megy 85-90-et, de ha tunungolod még jobb.
Az én aeroxomban egy 70-es athena aluhenger van ez kb 13-14 LE valamint van benne egy 17,5 ös karbi(ez városban sztem elég mer azért számít a fogyasztás is),malossi delta kuplung, polini variátor mittudomén hány grammos görgőkkel, malossi red filter a szűrő, és egy technigas rs pufó.
Nem rossz a motor bár most tél van:( de elkéne 1 kontrasztrugó csere).A fogyasztásróé annyit ha nem húzom alacsaonyabb de olyan meg nincs úgyhogy 7 liter, gyorsulása elég jó 80ig verem az 1,6ös golfot:) és hasonlókat, a vége a mostani beállítással kb 100-110 ruházattól függ.
Mit írjak még...Olajból mindig jó minőség kell bele literje kb 3-4 ezer ft,ja és pörög mint az állat 12ezret kb.
Az eroxból nagyon kemény tununggépeket építenek, az enyém azokhoz képest babetta.
JA és még valami a Brembo fékei verhetetlenek!!!
Hibalista
- egyszer besült egy polini henger benne de az én hibámból!
Ide hordtam szervizbe
Motoaction Székesfehérvár
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |