A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzr 400 1986 (400)

Fzr 400 1986 (400) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

FZR400RR ´90 öreg de még odab*sz

Szöveges ítélet

Igazából ez a rovat nem a motorunkhoz főződő érzelmeinket kívánja bemututni hanem inkább magát a motort ezért nem is húzom drága időtöket.Előszür is néhány adat:karburátor,16 szelep,60Le,170kg.A karburátor tökéletesen egyenletes nyomatékleadást biztosít,nekem szimpatikusabb mint az injektor(az ára miatt és hogy nem dadog alacsony fordulaton)bár az ára csak cserénél számít de akkor sokat.A 16 szelep lényege a nagy be és kiömlő felület a gyors anyagáromlás érdekében.A 60 Le a 170 kilóhoz ma már nem sok de akinek nem elég a 200km/h-ás végsebesség és a 4,5mp-es gyorsulás az ne vegyen ilyet!
Menet közben:
A motorra felülve kicsit kényelmetlen az üléspozíció de ne feledd ez egy sportmotor nem túra.Elindulás után megigazítod magad az ülésben,beállítod a tükröket és nalám,máris 70-et mutat az óra.Ezt köszönhetem annak a futóműnek ami a 600-as alatt is van,talán ha 100 lóval elbír megy neki a 60 is.Így is van.Lehet hogy az évjárata szerint öreg de mindene meg van ami a mai vasaknak(talán még több is-ezt a súlyfeleslegre értem)A deltabox vázrendszert használja minden sportmotorgyártó a mai napig.Az enyémen a futómő elöl hátul állítható(persze csak az előfeszítés).Nagyon jól nyeli az úthibákat,ami mem is baj mert van ám bőven,cserébe cserélheted a szimeringeket de hát ennyit megér a buli,nem?
Két személyel a városban qrva sz*r,mármint a kényelem.Már egy negyed óra elég hogy letörjön a karod még ha az utas 50 kilo csak.Vagy a másik variáció ,hogy az ülés madzagjába kapaszkodik de akkor nem biztos hogy lesz "legközelebb"(sőt inkább biztos hogy nem lesz).Ja igen,csak hogy tudd:mindegyik sportmotor egy személyre való,ez főleg.Kettőhöz gyenge de szerintem az egy gyökér aki két személyel száguldozik,elgurulni meg ez is tud.
Fogyasztás:lájt 4.5 de ez a városnéző tempó (100 alatt).Átlagba 6-al számolok.
A kinézete azt hiszem már divatjamúlt de most úgy hallom a retro a menő:-))).A hangja fantasztikus de ez a sportdob miatt van a gyári egy f*s.A power szelep hajlamos a csörgésre alapjáraton.Engem idegesített ,úgy hogy kivettem.Nem lett így sem sz*rabb bár lehet hogy így többet fogyaszt 2decivel de ez nem észrevehető.A motorhangja tökéletes(az enyémnek)nem csörög nem sziszeg,bár nem tudom hogy a km állásom valós e.Az olajat kell neki töltögetni de nem vészes,amúgy is csak 2,2l kell bele úgyhogy az olajcseréig(6000km)+1l.A szintjét látod egy kis ablakban+lámpa is van hozzá de az csak a kritikusnál kapcsol,ezt már ne várd meg.A víz melegszik dugóban de erre van a ventillátor ami orvosolja a problémát.
Ami tetszik benne hogy higgadtan is tudsz vele közlekedni(ha úgy akarod),de aztán 7000-es fordulat fölött kezdődik a játék egészen 14e-ig,onnét tovább már nincs értelme pörgetni ,csak ha szellemi fogyatékos vagy(erőt úgysem kapsz).
Összességében jó motor ez is ha megfelelően van szervizelve de ez általában a legnagyobb probléma hogy kontárok kezébe adják és jól elb*sszák.Én biztonság kedvéért vásárlás után átnézettem egy specialistával és lecseréltem az olajat hogy ne érjenek meglepetések ami nem éppen jó 160-al egy kanyarban.Ha le is cserélem csak a kinézete miatt.Műszakilag teljesen meg vagyok vele elégedve.A fékei is elmennek.Sajnos a műanyag elemek elég drágák rá,sajnos ezt már tudom...
Végszó:Nem mind szar ami régi,SŐT...

Hibalista

- első teló szimering,bár ez inkább kopó alkatrész
- első féklámpa madzag elszakadt
- elmozdult a légszűrőház a karbisorról,emiatt teljesítményvesztés és fejfájás,de másnap rájöttünk mi a hiba

Ide hordtam szervizbe

A komplett átnézést beállítást Szabo Pisti csinálta Szihalmon a 3-as főút mellett a mól kút után

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egyszer volt karbiszinkronon Eger Ady E.út a többi otthon.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.