A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xc 125 Beluga 1990 (124)

Xc 125 Beluga 1990 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürge lábú nagyfater

Szöveges ítélet

Klasszikus 80-as évek dizájn, nekem nagyon bejön, szerintem szép. Kicsit hasonló a fazon a Yamaha Minthez, csak ez 2x akkora. Az enyém 4 ütemű volt (létezik belőle 2 ütemű is). Brummogó, férfias hangja van, nem szúnyogvisítás, mint a kétüteműeknek - és olyan szagot sem hagy maga mögött. A tolókapcsolókat (lámpák, indexek) és a padlóféket szokni kell, de ha egyszer megvan, utána már az lesz a furcsa, ha olyan mocin ülünk, amin nincs így. A motor ereje bőven elegendő a tempós haladáshoz, és bár nem egy gyorsulási világbajnok, de 70-80km/h-s utazót kényelmesen tud tartani (2 emberrel is), a vége olyan 90km/h körül jön el. Lehet vele meglepetést okozni! :)
A beázásra érzékeny, esős időben, ha kinn maradt, nekem többször nehezen indult, ami azért szívás, mert valami elcseszett ötlettől fogva nincs rajta berúgókar. Talán anno ezt olyan modern dolognak gondolták, vagy a megbízhatóságát akarták vele hangsúlyozni, nem tudom. Mindenesetre néha elkelt volna... Sisaktartó helyett az ülés alatt a 7 literes benzintank van, tehát oda pakolni sem lehet, viszont nincsen szatyortartó fül sem - újabb konstrukciós baki. Van cserébe csomagtartó, doboz beszerzése erősen ajánlott. A magas súlypont és a kis kerekek nem tesznek túl jól a menetstabilitásnak, kanyarban 50km/h-nál többel nem mertem menni. Ezzel együtt a menetkomfort jó, ha valakinek bejönnek a régi Vespák (PK, PX), ezt is szeretni fogja. Mint ahogy én is szerettem. Alapvetően egy nagyon kedves, megbízható jószág, pénztárcakímélő áron, tisztességes menetteljesítménnyel. Sajnálom, hogy eladtam, de belement az ára a nyaralásba.

Hibalista

- szívócsonk gumi elöregedett+karburátor tisztítás 10e Ft

Ide hordtam szervizbe

H.Péter Sopronban

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Burgman AN 400 Következő motorja? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.