Forog, mint egy villanymotor
Szöveges ítélet
2003.ban vettem relative jó áron egy teljesen gyári állapotú r6-ot. cbr 1000 f ről ültem át, és maga volt a megkönnyebülés. Kis súly, elképesztően pörgős motor, jó fékek, piros fehér design. Szóval álommotor volt. 2 évig használtam, az ég világon semmi baja nem volt. Olajat kelett cserélni, a légszürő mosható volt. Ez még a sima telós verzió volt a bársonyos karburátorokkal. Egy sportdobot raktam rá , mert a gyári idegesitően halk, és igy életveszélyes. 35 000 km körül kezedett, kis fordulaton némi vezérműlánc hang előjönni, de minimális. Egy kormánygátló nem ártott volna rá. Túrázni és disznolkodni is kiváló. Autópályán a 200 kmh kényelmes volt tartósan is. Az első gumit amikor cseréltem egyel hegyesebb profilut raktam fel, ez éppen elfért a sárvédő alatt, de sokkal könnyebben lehetett dönteni. Az első fékbetétek vegyesek voltak, egyik oldalon szinter a másikon kerámia. Én mindkét oldalra ferrodo street racingot tettem. Termikusan teljesen stabil, túlmelegiteni szinte nem lehet. Szóval ennél sokoldalubb és megbizhatóbb , szervizigénytelenebb motorom nem volt. Az újabb injektoros modelleket is kipróbáltam, nem tünt erősebnek, csak alacsony fordulatról egyenletesebben adta le a teljesitményt. Amúgy tök ugyan az 2005-ig.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
saját garázsom
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |