A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz1 Fazer 2008 (1000)

Fz1 Fazer 2008 (1000) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Fölényeskedő erőgép

Szöveges ítélet

Előző motorom (FZS600 Fazer) ment alattam 50ezer km-t, szerettem volna egy ugyanolyat de úgy, hogy ne kelljen halálba pörgetni.
Hát ez bejött.
Ha nyugodtan közlekedek (mondjuk 5000-es fordulat alatt) akkor vagyok a sima átlagos motoros huligán. Mindegy, hogy van-e utasom, vagy hogy melyik fokozatban gyorsítok, borzasztó messze vannak a határai.
Állítólag egyesben 138-at megy... http://totalbike.hu/tesztek/2015/04/29/yamaha_fz1_hasznalt/
sosem fogom kipróbálni.
Szóval erős. Fölényesen. És lazán adja elő.
A hangja Akrapovic dobbal nagyon tetszik:erős, mély de nem hangos, nem ordít. Ha akarom (és hát általában akarom) akkor gázelvételkor recseg, ropog, durrog, már olyan rallyautós módon, nem az egyhengeres endúrós ágyúlövésekkel. Nem bírom megunni.
Nekem kényelmesebb, mint a 600-as volt, de az utasomnak hegyesebb térddel kell ülni, szóval egy kicsivel ott rosszabb. A beszámoló szerint nem rossz, inkább az FZS600 volt átlagon felüli. BMW GS meg Goldwing tulajok kérem ne röhögjenek.

160-ig egyenes háttal lehet motorozni, jó a szélvédelem, de nem a gyári plexivel - a magas túraplexi a legfontosabb extra. A második legfontosabb a fűthető markolat, abból is egy jobbféle: noname 10eFt-os markolat után erre a motorra Oxford-ot vettem, ez tud olyan extrákat, hogy pl. egyformán melegszik mindkét oldal.
Ha már az eleje magas a szélvédő miatt, már csak az összkép miatt is érdemes hátra dobozt tenni, és akkor még pakolni is lehet bele. Erre a tipusra a Givi 6 kg-os tartót gyárt, állítólag nem biztonságos többet pakolni bele mert a felfüggesztés nagyon hosszú karon van. A doboz persze 10 kg-ot bír (gyakorlatban 20-at is vittem már vele, persze nagyon óvatosan és csak rövid távon), de az eladó 5 percen át magyarázta, hogy ő ugyan eladja nekem, de most tegyem le a kisdobos becsszót, hogy 6nál többet soha.
Apropó pakolás: Az ülés alatt nincs hely. Semmi. Ott lakik a szerszámkészlet és azzal vége. Ok, ott van az akksi is, ezt is felfoghatjuk extraként, az fz6-nál pl. le kell venni a tankot egy akksitöltés kedvéért. Na de az FZS600... 10kilós citadel lánc, nagy flakon láncspray, hangtompító betét, szerelőrongy, defektkészlet, GPS tartó és töltő, ez mind befért oda, most ezekkel bajban vagyok.
Nem annyira szimpi a digitális sebességmérő sem de végül is jól olvasható, a fordulatszámmérő legalább analóg maradt. Ha már a műszerek: 19l-es a tank, 7 literrel már elkezd sipákolni, hogy üres. Ettől elkezdek parázni mert egyszer már toltam és nem esett jól; az eredmény: 12-14l között szoktam tankolni, azaz 150-200 km a hatótáv. A 600assal 300km-t simán elmentem egy tankkal, ez így komoly visszalépés.
Most viszem 40ezres szervízre: olaj, szűrők, szelepállítás, gyertya - hát számítok egy 100ezres számlára. Ha épp nem nagyszervíz akkor is simán elköltök 50ezret évente úgy, hogy nincs hiba: egy kis fékbetét itt, láncszett amott és ebben nincs benne a 100ezres gumiszett. Cserébe eszembe sem jut, hogy az út szélén vakarom a fejem mert megállt a motor.
A szervíz, meg a 7-8 literes fogyasztás elég drágává teszi az üzemeltetést, de egyelőre azt mondom, megéri.

Hibalista

- Zörgött valami heteken keresztül hátul. Naponta megrángattam minden alkatrészt amit értem, nem találtam meg a forrást. Aztán lefittyent a bal hátsó lábtartó, ahogy az egyik csavar végleg kiesett belőle. Hallottam pattogni a csavart az aszfalton. Utólag nem találtam meg.

Ide hordtam szervizbe

Harmati Yamaha, BudaörsNem tudok rosszat mondani róluk, profi csapat, eddig minden motoromat oda hordtam éveken keresztül.Mondjuk az is igaz, hogy eddig a "mi a baja" kérdésre az volt a válaszom, hogy eltelt 1 év, vagy x ezer km.Na de majd most... megoldják vajon az elveszett lábtartócsavarom szakszerű pótlását?

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? FZS600 Fazer - 2003 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.