A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Yzf-R6 2003 (599) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Feltűnést keltő adrenalinbomba!

Szöveges ítélet

Üdv mindenkinek! A motor amiről itt most szó van, az egy limitált szériában gyártott Yamaha R46 Rossi Replika. 3000 db cirkál belőle a világon, ebből is 2000 db-ot importáltak Európába. Replika mivolta kimerül egy gyönyörű festéssel - ez szubjektív - és egy gyári Termignoni trombitával. Őszintén bevallva, már az első métereken éreztem, hogy ő kell nekem. A kényelme igencsak sportos, hiszen Speed-ről beszélünk, ellenben egy Debrecen-Budapest táv egy seggel lemotorozható vele. Pakolhatóság szempontjából a tanktáskánál kimerül minden, de nekem még azt sem volt szívem ráaggatni... Marad a hátizsák.

A fékek harapósak, de finoman lehet velük lassítani, ha megszokta az ember!
Amire használtam, használom mind a mai napig, az laza túrázgatás a haverokkal, egy kis kanyarvadászat, meg munkába járás. Nekem erre tökéletesen megfelel, habár a pesti utak nem tesznek jót a csuklónak, de ez nem a motor hibája.
A motor: 600 ccm, 127 Le, leginkább magas fordulaton éled, vagyis 8000-es fordulat alatt, nemigen akar maradni a fordulatszámmérő, bármennyire is próbálom... :D
Szélvédelme egész jó, nekem 170-nél kell a tankra hasalni, igaz nem vagyok egy égi meszelő...
A váltó pontos, könnyen kapcsolható, nem recseg, nem ropog.
Nagyobb sebességnél, kanyarból kijövet, a kormány hajlamos a csapkodásra, de megfelelő testtartással és a súlypont előrehelyezésével ez kiiktatható, persze nem árt egy kormány-lengéscsillapító, ha valaki nem bízik magában, vagy túlzottan feszgeti a motor képességeit.

Összességében, egy nagyon szerethető, gyors, kezes motor, de egyet tudomásul kell venni.
Mégpedig: tisztelni kell a motort és észben kell tartani - bár tudom nem könnyű - hogy sohasem fogjuk tudni kimotorozni belőlük közúton azt az erőt, amivel ezek a motorok bírnak. Ha nagyon kíváncsiak vagyunk a saját és motorunk képességére, akkor húzzunk ki valamelyik pályanapra és eresszük el a lovakat... :)

Elnézést, ha nagyon eltéretem a témától, de szerintem ezekkel a dolgokkal együtt kel motorra ülnünk!

Mindenkinek rövid telet, széles utat!

Ja, és a motort semmiképpen sem ajánlanám első motornak, csakis szigorúan a fentebb említett dolgok betartásával!!! Akkor no para, sohasem fog cserben hagyni, hacsak el nem dobod! ;)

Hibalista

- Szerencsére semmi sem romlott el rajta, de így, közös 12800 km után be is ba..na :)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha márkaszerviz, nem olcsó, ellenben gyors, megbízható és nem árt az a pecsét a szervízkönyvbe.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12800
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.