Ez biztos 50-es?
Szöveges ítélet
Már előtte is motoroztam Simsonnal a határban, de ugyebár az ember elég hamar megunja az örökös szerelést és fogszívást. Így hát a jogsi megszerzésekor vettem meg a kis DT-t.
Miért erre esett a választásom?
Falun élek, emiatt sokat vagyok földúton és aszfalton is. Tehát a speed gépek kilőve. Cross motort meg túlzásnak tartottam volna hiszen csak van azért aszfalt is és kellett az a bizonyos "arany középút". Ez a Supermoto. Mivel én Japán fan vagyok ezért az Aprilliák és Derbik kilőve.
A motor Mianrelli AM6-al van szerelve ami egy nagy erős, pörgős blokk.
Elől-hátul kétdugattyús AJP fék van ami borzalmasan erős. Olyan szintű fékerőt produkál ami egy 125-ös gépnek is bőven elegendő lenne.
A digitális kijelző sokmindent mutat. km/h, napi megtett km, össz-vissz megtett km, átlagsebesség, gyorsulás (0-40) és még sok-sok egyéb dolgot.
Egyedül amit hiányoltam az az üzemanyag szint jelző.
A fogyasztás elég sok is lehet nagyon kergetjük a vasat de 65-ös utazóvel nekem nem fogyaszt 4 egész litert!
Ha lövöd neki akár 6 is lehet de valamit valamiért.
Olyan 6000 körül kezd el igazán menni és olyan 10000 fölé szinte fölösleges pörgetni mert nem húz jobban.
Nekem a végsebessége olyan 95 körül van egy Technigas E-nox kipufogó rendszerrel.
Az biztos hogy még sok évig el fog kísérni a kis Yamaha.
Mindenkinek ajánlom mert egy nagyszerű érzés egy ilyen géppel motorozni!
Hibalista
- Semmi!
- Eddig 3-szor toltam, amikor kifogyott a benzin.
Ide hordtam szervizbe
Megvétel után elvittem egy helyi szakihoz.
De csak átnézte... semmi baj nem volt
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 14700 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | S51N | Következő motorja? | DT125X |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |