A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 125 1989 (125)

Virago Xv 125 1989 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez az igazi ízirájder, öcsém!

Szöveges ítélet

Igazából egy szezont használtam,csak ilyen kategória nincs.Régóta szemezgettem csopperrel,csak nagyobbal.Egyenlőre csak erre futotta.Első sorban a szépsége tetszett meg motoromnak nem a köbcenti sokasága.Kényelme első osztályú,kiegészítő táskákkal pakolhatósága is.Fenntartása annyira csekély,mint egy Trabant szgk-nak.Kéretik nem összehasonlítani!Már megvételkor látszott,hogy nagyon megkímélt állapotban van,érdekességként megemlítem hogy 55 éves volt az előző tulaja,és egy új 650xvs-be számíttatta be.60 km-nél nem mentem többet egyszerre,tehát rövidtávon használom.Mindig indult első indítózásra.Meglepően stabil az úttartása még végsebességnél(112km/h) is.Lehet hogy menne többet 5-6km-rel,ha rálapultam volna mint egy csíbor,de az méltatlan lenne egy csopperhez,még ha kicsi is.Indulás után 2-3 km-rel visszatolható a szívató.Előnye még a nagyon felnőttes kinézet.A hozzá nem értők 4-500asnak hitték. Azért hibái is vannak:az első telók túl lágyak,pedig megvétel után 2 héttel márkaszervízben kicseréltettem a szimmeringeket és 15-40w olajat tettem bele a gyári 10-40 helyett.Így már nem üt föl egy személy alatt,még fekvő rendőrnél 30-as tempónál se.Hangja alapjáraton bububu-s,de ahogy nő a fordulat,már nem csopis.Az előttem hozzászóló "kolléga" azt írta hogy van elég nyomaték,mert 5.ben 50-nel elmegy.Tényleg elmegy de az azért van mert addigra már föl lehet váltani a fordulatszám megemelkedése miatt.Egyébként a 4.- et max.85km-ig lehet gyilkolni,utánna muszáj az ötödik.A nyomatéka 10Nm,ez elég kevés lássuk be...Teljesítményre ezért adtam csak 5 pontot,figyelembe véve a 125 ccm-et.Összességében munkába járni ,rövid távon 60-80km nagyon megfelel.Autópályára ne menjünk vele.Az utazója 80-90km/h,igaz ezt Moszkváig is bírná,ha motoros is.

Hibalista

- Első teló szimmeringek,plusz olaj.11000ft munkadíjjal együtt.Márkaszervíz,lásd lejjebb.Bementem,elmondtam mi a nyomorom ők megrendelték az alkatrészt egy hétre rá miután bementem megjött,időpont egyeztetés telefonon( ők hívtak),majd vittem a gépet ők vártak,majd én a megbeszélés szerint bő 2 órát és kész.Előzékenyek,precízek,még a szervízbe is beengedtek körül nézni.Ha gondom lesz Yamahával ideviszem.

Ide hordtam szervizbe

J&B YAMAHA Halásztelek Ady E.ÚT1.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.