A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

TRX 850 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez a motor él alattad..

Szöveges ítélet

Kissé lelakott állapotban került hozzám a motor, ritkasága, kellemes hangja, valamint fara (hátulja) a dupla kipufogójával a szívembe lopta magát, hát megvettem (plusz a legolcsóbb volt akkoriban a kínálatban).
Tudni kell róla hogy az első szériás volt, így ezen gyárilag spriccelős karburátor volt (amellett hogy CV, azaz membrános), '96-tól már a butább karburátorokkal szerelték.
A vásárlás télen volt, tavasszal elvittem egy szezon előtti szervízre, addig nem is használtam a gépet. A szervíz először egy megelőző állapotfelmérést csinált aminek folyamán csak úgy "ömlöttek ki a csontvázak a motor szekrényéből, múltjából.."
A főtengely csapágy kimozdult a helyéről, azon kopásnyom volt látható, a vezérműlánc nyúlott, a két karburátorból csak egy ment és az elektromos kábelvezetékben is volt kókányolás, a hűtő be volt nyomva, lamellái elgörbülve, és a váz egy támasztócsőve elrepedt, a hengerfej nyomáspróbán átengedte a vizet, azon szintén repedés volt, cserélni kellett, stb, stb.. (ezek a hibák nem feltétlenül látszódtak külsőre, 'hangra' stb.). Még megtaláltam az internet bugyraiból a kettővel előző gazdáját, akit el is értem telefonon, elbeszélgettünk a motorról egy kedélyes órát, mesélte, hogy még ezen tanult meg egykerekezni, meg bár pályára sose vitte, pár mondattal arrébb említette hogy a Hungaroringen ütötte a 180-200-at.... Szóval sikerült belenyúlnom a tutiba....
Nos, az első tavaszi motorozásból a jövő év lett, elhúzódott a felújítás. Alkatrészeket mind magam szereztem be, hol innen, hol onnan, ebay-ről, facebookról, Magyarországról pár főbb jó állapotú használt alkatrészt, valamint újakat a Magyar Posta Yamaha képviseletéből. Utóbbi 'cég' beszerezőjének ezúton is hálás köszönet! Az alkatrészeket gyorsan, normál áron szépen be tudtam szerezni, rendszeresen szállítottam a szerelőhöz ahogy kezembe kerültek. Egy ilyen volumenű felújításnál mindenki más eléd kerül a szervízlistán - hozzá teszem majdnem mindegyik szervízben, ezt elmondhatom.. De a végére, többszöri nekifutásra hibátlanul megcsinálta a szervíz a gépet és sok sok várakozás után mikor végre mehettem vele az nagy mosolyt csalt a számra.. Gyári kipufogóval is szép volt a hangja, idősen, ilyen felújítás után teljes nyugalomban leforgathattam az 5.-iket, nulla szélben megvolt végre a 220, és a motort mintha kötélen húzták volna, rezzenéstelenül ment, miközben gyári volt rajta minden. Jó ezzel a típussal motorozni!
Talán csak annyi van vele, hogy szigorúan gyorsaságis szemmel nézve picit magasan van a súlypontja, forszírozott, térdkoptatós kanyarodáshoz ez megszokást kíván, de lássuk be, ez túramotor elsősorban és annak kiváló - már akit nem zavar hogy 'él alatta a jármű' - (Sor 2, nagy hengerek, 270 fokos főtengely eltolás, 2 dörmögő kipufogó...) és nem egy vajpuha Honda CBF 600 sor 4..

Az utast nyugodtan (és végérvényesen) felejtsük el, mert csak jelképesen van rajta hátsó ülés - engem vittek ezen a saját motoromon utasként, hát majd beszartam, csúszkáltam azon a semmi ülésen össze vissza, életemben nem féltem annyira motoron mint azon a rövid távon amit hátul tettem meg..

A TRX eleve nem volt sosem gyakori típus, a túraenduró testvére (TDM 850) sokkal jobban ismert, az is egy világból kimenős fajta, a blokk és sok egyéb egyezik a kettő között.. Mindezzel együtt ajánlani tudom, akinek nincs baja a 2 hengerrel kedvelni fogja.

U.I: Sokan kifogásként említik hogy vibráció így, légkalapács hasonlat úgy, csuklózsibbadás, fenék elfáradás és társaik, hát üzenem ezeknek a kifogásolóknak hogy akkor tegyenek egy próbál valami nagy egyhengeres enduróval, aztán kifogásolják a TRX-et.. Engem utóbbi sem zavar nemhogy a TRX finom életjelei.. :-D

Hibalista

- Ez egy lelakott, nem kímélt, idős motorkerékpár hibalistája...
- Főtengelycsapágy, vezérműlánc, karburátor, hengerfej, hűtő, elektronika, karburátor

Ide hordtam szervizbe

Kawaszati

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.