Ennyiért? Jobbat? Kizárt!!
Szöveges ítélet
Bandit után egy álom. Nyomatékos, hiretelen megjön az erő, kicsit traktoros hangjával egy igazi erőgép (Most 1100-es Kawasakim van tudom mihez viszonyítani nem Pannoniáról ültem MZ-re). Én nagyon NAGYON szerettem. Ami szerintem az ütőkártyája, hogy eszméletelen kezes. Olyan rossz felületü szerpentineken is teljes bátorsággal lehet bedobni a kanyarogba lábtartóig karcolva azt utassal dobozzal, hogy még ma sem hiszem el. Eger-Parádsasvár-Pásztó zsebbe lehet rakni az összes 600as/1000es sport gépet. Nem nem az én képességem hanem a TDM-é. Aki nem próbálta nem éri. Ültem vizes 1200GS-es, most 1100as ZRX-em van és még akkor is azt mondom az etalon kompormisszum futómű a TDM-é. Számomra ami "elfogyott" az az erő. Szórakoztam a fogaskerekekkel egy drabaig aztán lecseréltem. A 900as sem akkor lépés azzal a 10-12LE-val. Pakolható, gyötörhető (Erdély: Trasalpina, Transzfogaras, patak átkelések, Ausztria/Szlovénia: szemkitolós szerpentínezés mintha loptam volna) imádható. Alkatrész árakban van pár gyökérség: pl a körömnyi tömítések horro pénzekbe kerülnek Kawasaki: 400ft Yamaha: 3900Ft. Érthetetlen. Ezen kívül tudja csipegetni az olajat és a fasz olajszintmérő miatt (ülés alatt középen) és a középálvány hiánya okán egy bűvész trükk a szint mérés. Ülés kényelmes, utasok vígan aludtak mögöttem 50-60km-eket. Az üléspozició viszont kicsit túl egyenes így az alulról jövő ütéseket (honnan jönne máshonnan na mind1 :D) a gerinc kapja egy az egybe a mostani motoromon ami sportosabb nyugodtanbban elücsrögök 600km-et. Hátrány: szélvédelem! Ne küzdj ne kaparja fos. Vehetsz rá kínai nagyfel méretű ocsmány toldalékot tök 8. Ez ilyen. a Kawasakim naked egy kerek lámpával és fele annyit szopok a széllel :-) Fogyasztás voltam 4 hez közel 4,3 de 5-6-tal érdemes számolni. Jah fék: elől fos azonnal fém fékcső. Karmantyú szett 40.000ft kb horror. R1/Fazer féke rámegy. Én közel 26.000km-et bele tettem úgy h robogóval járok dolgozni szóval ez csak túra. Azt hiszem annyiért amennyibe ezek kerülnek most nem szabad mást venni. Nekem a 4tx hátsó lámpája maga a hányás és karakteretlen lett a 3VD után de ha jól tudom kicsit jobb a motorja és nem eszi az olajat. Engem soha sem hagyott cserbe, egy telószimeringet leszámítva amit úgy fosott el hogy majdnem szemen lőtt persze túra előtt bepakolva szigorúan....humora is van :D Én nagyon ajánlom mindenkinek. BÍrja a terepet is, országutat limitáltan az autópályát is. Ha van kérdés írjatok: kattogo@gmail.com
Hibalista
- Amikor megvettem az előző tulaj vissza szerelte a gyári kipufogót de elfeketette vissza fúvókázni a karbit ez okozott problémát az elején, ezen kívül: fesszabályzó, generátor. Kopó: telószimering (2X), hátsókerékcsapágy, fékek nagy számban ;)
Ide hordtam szervizbe
Mirek motors. Csak ajánlani tudom őket.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Bandit | Következő motorja? | ZRX1100 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |