Ennél jobbat ennyi pénzért?
Szöveges ítélet
Sajnos nem volt sok pénzem ezért próbáltam olyan motort kifogni ami esztétikailag sincs teljesen leamortizálva és motorikusan is rendben van. Röpke 9 hónap kitartó türelmes hirdetés böngészés után megtaláltam. Mindenféleképpen olyan gépet szerettem volna ami megbízható. Végül Fzr 600 lett a nyerő. Sok mindenkit megkérdeztem erről a típusról és tényleg jó véleménnyel voltak róla. Nagyon sok motort megnéztem és hihetetlen, hogy mennyi teljesen agyonhasznált mocit hirdetnek eladásra csábító szövegekkel. Amikor odamész csoda, hogy nem esik darabjaira ott helyben. De jöjjön a lényeg. Volt néhány szempont amit figyelembe vettem. Első és nagyon fontos dolog volt amint már írtam, hogy normális állapotban legyen és ne legyen túl drága. Az is lényeges, hogy könnyen irányítható legyen a szűk kocsisorok között mivel Bp-en dolgozom és bejutni reggel melóba nem egyszerű. Erre a célra teljesen megfelel a 600-as. Nem nehéz a tömege, könnyen fordul és mivel annyira nem sportos az ülés pozíció ezen a Yamahán, ezért könnyen előre lehet látni anélkül, hogy megfájdulna a nyakam. Szélvédelme nekem megfelel 170 cm vagyok, persze nagy sebességnél jól be kell bújni a plexi mögé. Motorjával amióta meg van nem volt problémám. Hidegen indítva van egy kis halk csörgés, de az is néhány másodperc megszűnik . Hidegindítás fél főtengelyfordulatra megvan és 10 másodperc sem kell már nyomom vissza a szívatót negyedére. Pár perc melegítés után már nem is kell és lehet indulni. Ha leállítom a gépet és 4-5 óra múlva ülök rá újra nem szabad szívatóval indítani csak egy kis gázt kell húzni. Természetesen ez a levegő hőmérsékletétől is függ. Szóval ebből szempontból is teljesen rendben van a blokkja. 100 LE van a mociban ami nekem bőven elég volt nagyon tudja szedni a lábát. Amit viszont nem szeret az alacsony fordulat. 2500-nál rángathat ha nem a megfelelő fokozatban van. 8000-től megjön az ereje és lehet kapaszkodni. Barátnőm szerint hátul nem valami kényelmes, de ezt tudjuk a sportmotorokról. ;) Elöl 120/70/17, hátul 160/70/18-as gumik vannak. Ezeket elég olcsón be lehet szerezni. A guminyomásra nagyon érzékeny, alacsony nyomásnál kanyarba elkezd hintázni. Erre érdemes figyelni. Pakolni csak a hátsóülésre lehet szóval kellett néhány gumipókot is.
Az ülés alatti részben csak az egészségügyi csomag fért el. Megmondom őszintén képeken egyáltalán nem tetszett a formája. De amikor megnéztem kellemesen csalódtam. Szépen néz ki elölről és oldalról. A farokidom formája viszont nem tetszik, úgyhogy azt le fogom cserélni szebbre. Van rajta egy tuning dob amiből nagyon kellemes hangok jönnek. Szóval teljesen elégedett vagyok nagyon jó vétel volt és nem hagyott cserben az úton. és akinek fontos a lányok nagyon szoktak integetni amikor megyek. :D Ha kevésből pénzből jó gépet szeretnél nyugodt szívvel ajánlom.
Hibalista
- Kuplung bowden javítószett 1400 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Nem kellett vinni nem hibásodott meg semmi. A bowdent én cseréltem ki. Na ezért 10es a pont. :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |