A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Rd 80 1981 (80)

Rd 80 1981 (80) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elvonási tünetek - Yamaha RD 125 LC 1984

Szöveges ítélet

Az első igazi "nagymotorom" volt, a simsonos korszak után. Imádtam és imádom a típust a mai napig, a kocka formák, a viszonlag erős motor és a jó fogyasztás mind-mind jellemző erre a motorra. Végsebessége jó, de nem egetverő: 125-130, de ekkor már azért kell egy hosszabb egyenes. A 110-et viszonlag hamar eléri és nagyjából képes hosszú ideig tartani. A futóműve szerintem jó, nagyon jól dönthető,ehhez viszont kell egy jó gumi is (nekem szerencsére Pirelli MT65-ös 90/100 és 100/100-as gumi volt rajt). A fékek aránylag jól fognak, a hátsó dobfékhez képest erős, az első viszont kicsit gyenge (egy fékfolyadék csere nálam meglepően sokat javított rajta). Fogyasztása elég jó normál-gyors üzemtől függően 3,8-4,5 liter között van. Egy tank bőven elég 300 km-re. Nekem a "szpíd", a következő poweros változat annyira nem tetszik a kormány miatt, persze van aki arra esküszik. A lényeg hogy akinél ez nem szempont annak ajánlom a membrános verziót, mert menettulajdonságokban szinte teljesen egyformák (a membránosnak eggyel kisebb az első fogaskereke),viszont nem kell a powert állítgatni, a bovdeneket karbantartani, stb. Barátomnak sajnos a power vezérlő doboza elromlott és 30 ezer körül van az ára.Persze ez csak 1 a 100-ból eset,szóval aki egy megbízható és jó 125-ös motort akar annak bátran ajánlom ezt a típust. Ha nem lettek volna anyagi gondjaim még mindig meglenne! Mostanában egyre jobban hiányzik... :(

Hibalista

- Igazából semmi,csak az újítás kedvéért vettem ezeket: hátsó fékbetét (FERODO) 5000 Ft, új kisebb méretű nem lapát indexek 5000 Ft/pár, tükrök 5000 Ft, ezen kívül csak olaj kellett bele. (Castrol Power1 Racing 2T, 4700 Ft/l)
- De, eszembe jutott: index relé (1100 Ft), NGK BR8ES gyertya 1500-1800 Ft, ezek alap dolgok :)

Ide hordtam szervizbe

Két nagyon jó barátom segített mindenben, később szerencsére már egyedül is elbírtam vele.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.