A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xtz 750 Super Ténéré 1989 (749)

Xtz 750 Super Ténéré 1989 (749) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Elvisz bárhova

Szöveges ítélet

Első túraendúróm, gyerekkori álmom. 90es évek technikája, azt mondják ezekben még volt anyag :) hát anyag az van, nem kicsit nehéz gép. Amikor elmentem kipróbálni, ráülni sem mertem elsőre egy barátom ment vele egy kört. 170cm a magasságom, végülis leér a lábam róla, de azért ha 2cmvel alacsonyabb lennék, már a lábújjam hegye se érne le :D ez van ilyen a popszakma.
Amikor megvettem csattogott kicsit, nem zavaróan, de mégis, gondoltam szelephézag, esetleg csapágy. A végén Tibi ránézett és vezérmű láncot cserélt azóta csendes. Ezt leszámítva eddig csak hajtólánc, fékbetét és gumi csere volt.
Sokáig kerestem a helyet a motoron, nem volt sehogy sem kényelmes. Előbb egy gyárinak megfelelő méretű kormány (krossz kormány volt rajta) majd a hátsó futómű pár centivel való leengedése, utána az első felemelése segített, azóta 2-300km-t meg tudok úgy lenni, hogy meg sem állok.
Fogyasztásáról rémhíreket hallani....Hát rémes. A gyári beállításokkal, áttétel, keverékarány nekem simán elérte a 7 litert is LOL.
Hátra kapott 2 foggal kissebb lánckereket, a porlasztótűk meg lekerültek a legalsó állásba, és így normál üzemben 5 liter körül fogyaszt. a 10W50es olajból ugyan többek szerint hagy némi szagmintát maga mögött, de 6000 km alatt nem kellett utántölteni, még bőven a minimum felett maradt. (azért a tervezőket csókoltatom... egy olajszint ellenőrzéshez azért én elvárhatónak gondolnám, hogy ne kelljen szerszámot használni)

Legszivesebben 100-110es tempóval használom, ez felett valahogy nagyon erős nekem a szélzaj(gyári plexivel és spojleres magasabb túraplexivel is), és egy 6. sebesség sem ártana, ha volna lehet még 4liter is elég volna neki 100on.

Megtartom, ez nem kérdés amióta csak az eszemet tudom Rá vágytam :) ha baja lesz, küzdök érte, ha kell bontó vagy ebay mindegy a Tehénke életben kell maradjon.

Hibalista

- Vezérműlánc

Ide hordtam szervizbe

Motorsprint Székesfehérvár, Borsó Tibi. Jó szakember, korrekt ár

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

ÉnAmit lehet magam csinálok.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? TE610 Következő motorja? Nem lesz következő, ezzel fognak eltemetni
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.