Eltalált ujrakezdés
Szöveges ítélet
Újra vissza akartam ülni a nyeregbe, és kellett egy motor amivel dolgozni járhatok (a Dunán hajózok, viszem magammal). Egy könnyű, régivágású motort kerestem, amivel kellemesen motorozhatok, de csomagokkal is megpakolhatom.
A gépben csak 10000km volt, senki nem használta, a gyári túradobozok soha nem voltak fenn a gépen.
Vettem rá egy plexit, mert pályán nem lehetett megmaradni rajta, ezenkívül mást nem költöttem rá.
A páromnak ez az első motoros élménye, lassan megszereti (megszokja), nem panaszkodik, hogy hátul kényelmetlen lenne.
Várpalotára, a Yamahásokhoz járok szervízbe, sok mindent megcsinálok magam (olajcsere, telóban olajcsere , szűrők cseréje), mivel autószerelő az alapszakmám, de ők szinkronizálták, feszítik fel a gumikat, és a kérdésekre is készségesen válaszolnak. Csak a legjobbakat lehet róluk mondani!
A gép megelégszik 4,5literrel, csak pályán lesz iszákos, de egy 60lovas gép nem rakéta. Sokat mentem vele Romániában, az ottani benzin sz@r, nincs meg a kiírt oktánszám, jobb a 98-ast beletölteni.
A gép egy hölgyé volt, a nyeregből kifaragtak, hogy leérjen a lába, de én 190cm vagyok, így 300km után elkezdek "ficeregni", töri a csontos se...em.
Újrakezdeni kiválló, nem okoz meglepetéseket, nem ideges, de lehet vele tempósan menni, előzni.
A motorja, mint több fórumon olvastam elnyűhetetlen, a világból kimegy.
Ha sikerül váltanom, maradok a típusnál, csak a 900-ast választom, több erő, és kardán.
Hibalista
- Most cserélem a gumikat, a többi a szokásos kopó alkatrész, fékbetét,..
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Németh Várpalota Rendesek, gyorsak, segítőkészek és értenek hozzá!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 10600 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9700 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | XJ 900 Diversion |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |