Első osztályú tuningalap
Szöveges ítélet
Gyári folytott teljesítmény borzalmas, balesetveszélyes! Enyhe tuning /kipufogó, variátor, főfúvóka, röpsúlyrugó/ után, akár a 90-es utazósebességet is könnyen bírja /max. 110-120/! A futómű, a fékek maximálisan megfelelnek minden követelménynek. A megnövekedett üzemi fordulatszám ellenére a fogyasztás megállapodott max. 2.5 liternél !!! Az Aerox új ára igaz, hogy vetekszik egy használt autó árával, de az általa nyújtott motorozási élmény egyedülálló. Üzembiztos, kezelhető, akár szélsőséges helyzetekben is, illetve a Minarelli blokkhoz minden alap és tuning alkatrész megvásárolható.
Hibalista
- Eddig még semmi, pedig a maximum ki van hozva az 50-esből.
- Igaz, az előző Aeroxal sem volt semmi, pedig azzal 2 év alatt 12000 km-t mentem, csöppet sem kímélve.
Ide hordtam szervizbe
Saját kisműhely, ahol a tuningot is csináltam.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |