elpusztíthatatlan robogó király :)
Szöveges ítélet
2002-ben vettem mint elsö kétkerekűm. Vásárlás elött egy évvel nyaralás alatt volt szerencsém kipróbálni egy bérelt példányt, már akkor megtetszett ez a típus. Vásárlás után lecseréltük a görgőket, majd késöbb az elsö fékbetéteket, ezeken az olcsó kopó alkatrészeken kivül nem kellett szerelni, rákölteni semmit. Mindvégig hibátlan és tökéletes megbízható volt, soha sehol nem hagyott ott, pedig közben megtettem vele egy-egy szerényebb túrát. Volt, hogy egy nap 205 kilómétert mentem, Balaton-otthon oda vissza 154km (megállás nélkül) , szinte minden hétvégén tettem legalább egy 100km-es túrácskát, iskolába is sokszor eljártam vele 35 km-re. Végsebessége még folytások nélkül is elmarad jó pár neves olasz, és japán társától, de 50-es létére, igy sem gyorsult rosszul a városi forgalomban a kis 2 ütemü minarelli blokkos neos. Negatívumként a még uj fékbetétekkel is elég gyengécske elsö tárcsaféket, a kissé kemény elsö teleszkópot, és a fogyasztását tudnám emliteni , ezeket az apróságokat csak azért is emlitettem meg, hogy mégis tudjak valami negatívat is irni a neosról:) Összességében egy kényelmes, praktikus, nagyon megbízható, bütykölést, szerelést nem igénylő robogó a neos.
Hibalista
- semmi :)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 8500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |