A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 750 1981 (750)

Virago Xv 750 1981 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elpusztíthatatlan

Szöveges ítélet

ISTEN.Az enyém nem 750-es hanem 1100-as csak nincs a listán.2000-ben vettem 7000 km-el 1994-es azóta 2006-ig mivel mindig 2 motorom van mos épp még egy ybr125 csak túrára használom 30000 km van benne.A kötelező szervizeket 6000 km próbáltam különböző márkaszervizekben megoldani (nem nevezem meg őket több is volt mert csak gyalázkodni tudnék még egy szelepet sem tudnak beállítani ne adj isten egy karburátor szinkront)mióta magam csinálom azóta ezek a dolgok nemes egyszerűséggel KÉSZ vannak. A motor talán a világ egyik legjobb konstrukciója Talán a suzuki 1400 intrudert tudnám hozzá hasonlítani.A motor elpusztíthatatlan egyszerű és nagyon dinamikus. 50-től 5.-ben egyenletesen gyorsít és egy előzés 50 felett nem igényel visszaváltást semilyen sebességnél és mindegy,hogy mekkora az emelkedő minden izomból történik. Igazából nem is chopper nem is túra bár szerintem roppant giccses.Viszont cserébe hatalmas nyomaték viszonylag rövid tengelytáv ami a szerpentineken nagyszerű pontos irányíthatóságot kölcsönöz pláne ha a első teló levegős (nem mindegyiknél) akkor kellőképpen feszesre lehet hangolni nagyon kényelmes jól pakolható és ki lehet motorozni vele a világból Érdekes módon nem tapasztalok nála kardán reakciókat ami más kardánosoknál gyakori Az első dupla tárcsák nagyon jól és precizen lassítják a gépet a hátsó dobfék mondjuk azt,hogy rajta van A gyári kipufogót érdemes egy MINŐSÉGI utángyártottra lecsrélni csak drága A végsebbességét nem tudom egyszer ki akartam próbálni de mivel a szélvédelem ezen a motoron hála istennek ismeretlen fogalom 180-nál ugy döntöttem inkább az ülésen maradok de itt még határozottan menni akart.Egyébként 110-120-al közlekedek vele pályán itt még kényelmes országúton 90-100 és így még a tájat is látom Összeségében ez egy nagyon jó motor merem ajánlani bárkinek aki ezt a stílust kedveli Csak előnyös tulajdonságokról tudok beszámolni egyedül a 6000 km-enkénti szervíz az ami kicsit sűrű.Olaj,szelep,légszűrő de meghálálja.Nem mellékes,hogy nagyon értékálló és keresett típus Én csak örökmozgónak hívom láttam már nem egy 100000km fölötti példányt bontatlan blokkal de persze ehez gondos gazda kell!!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

sehova mert a márkaszervízek kritikán aluliak

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.