A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Majesty 400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elővárosi japán

Szöveges ítélet

Kisebb (végülis úton nem hagyott sosem) megbízhatósági problémákkal küzdő, azonos évjáratú Aprilia Scarabeo 200-as helyére kerestem utódot, nagymotor (Yamaha FZS600) mellé napi használatra. Az olasz paripa után elhatároztam, hogy csak japán robogó jöhet, elővárosi közlekedés miatt kicsit lehetőleg erősebb: mivel nagyon tetszett a kanapérobogó design, ezért lényegében 2 típus között válogathattam a kitalált, 500.000,- Ft + átírás keretből:
Suzuki Burgman, vagy Yamaha Majesty 400-as modellek között keresgéltem.
(a Honda robogóiból nem nagyon volt kínálat (pl. Honda Jazz robogó), vagy még túlságosan drágák (Silwer Wing), a Kawasaki Kymco származék robogóját szintén 1 mio Ft körüli áron találni; Piaggo csoportot pedig kizártam)

A Suzuki ellen szólt, hogy ezért a vételárért csak a korábbi "Merci-lámpás" verzió jöhetett szóba, viszont a 2007-es verzióktól tökéletesebb a műszaki tartalom, míg a Majestynél semmilyen természetű típushibák, gondok nem ismertek (legalábbis mindeddig nem találtam, és nem is tapasztaltam).

Rövid válogatás után találtam Sopron mellett, Kópházán egy szép állapotú 2004-es modellt: a próbakör meggyőző volt, és a tulaj is szimpatikus, valamennyi gyári kulcs megvolt, + egy GIVI hátsó doboz extraként.
A motor egy pápai kereskedésen keresztül került 2011-ben hazai forgalomban olasz származással, de a 3 éves hazai problémamentes futás, ill. az új Michelin Power Pure gumiszett meggyőzött, hogy ez lesz az én motorom.

A vásárlás óta napi használatban van, és a kötelező szervizeket (vásárlás után, ill. most tavasszal) leszámítva kizárólag az indexkapcsolónál merült fel hiba: elég tetemes áron sikerült beszerezni, de mivel a motorral elégedett vagyok, ezért nem kísérleteztem bontottal, egy kis kedvezményt sikerült a listaárból elérnem.

Gyenge pontja igazán nincs a motornak, amit észleltem hátrányként:
- a futóműnek kicsit kemények a hazai útviszonyok + kis kerekek kombinációja,
- légszűrők: 3 db (!) található a motoron: gyári szett kb. 15.000,- Ft, viszont ez nedvesített, hasonló szett HIFLO Filtro típusból kb. 8.000,- Ft, viszont porszáraz,
- gyorsulásban helyenként kisebb robogók is megverik, ez talán a görgősúly következménye, úgy vettem észre hogy inkább a jobb fogyasztás, magasabb menetteljesítményre optimalizált a jelenlegi szett: probléma nélkül fut a motor 120-130 km/-h-val.

A pakolórekeszek fantasztikusak, 2 teljes sisak + kesztyűtartók állnak rendelkezésre (egyik zárható): 1 karton (6x2l) ásványvíz, nagyobb kenyér, és felvágott kényelmesen elférnek egymás mellett.

GIVI nagyplexi, és Tucano Urbano lábzsák, ill. kézvédők mellett 5 Celsius fokig tökéletes jármű.

Mindenkinek ajánlom a típust, aki egy megbízható robogót szeretne elővárosi közlekedésre, és képes együttélni a konstrukció sajátosságaival (üléspozíció, futómű).

Hibalista

- Indexkapcsoló: először csak akadozott, vagy nem akart leállni, és sajnos tisztítást követően sem javult - az új kezelőszerv (komplett műanyagház, kapcsológombok) 80.000,- Ft...

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World - alaposak, gondosak, gyorsak.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Scarabeo 200 Következő motorja? T-MAX
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.