A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xs 400 1978 (399)

Xs 400 1978 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elnyűhetetlen traktor

Szöveges ítélet

Azért írok, mert szeretném megvédeni a kis 400ast. Néhány évvel ezelőtt sok kisebb motor és egy vfr400r után vásároltam egy xs400at, majd az elkövetkező években még kettőt. A legöregebb 1979-es volt, a kockatankos típus, a másik kettő már 1980-81es azt hiszem, a tankjuk már gömbölyűbb volt. Az egyiket egy faluban vettem egy fészerből, teljesen gyári állapotban (ugyanaz, mint a képen), fekete-arany gyári fénnyel. A kötelező olaj- és szűrőcserék után egy karbiszinkron kellett csak, mértünk kompressziót, gyáriak voltak az értékek. Biztosan jó gazdája volt. Az első villába kevertünk sűrűbb olajat és kapott 2 rugófeszítőt, mert túrázni használtam. Teljes átvizsgálás után a kedvesemmel és telepakolt csomagokkal megjártuk vele Szardíniát, és a letört oldalsztenderen kívül hibátlanul 2 hét motorozás után hazajöttünk vele. A családom és az ismerőseim a mai napig csodálkoznak, hogyan mertem elindulni egy ilyen múmiával egy ilyen hosszú útra. Nyomatékos motor kis fordulaton is, levegőhűtés, mi romolhatna el? 110-120as utazótempóban a fogysztás 5 liternél alig volt több, a hátam fájt kicsit, de melyik motoron nem fájna 1000 km után? Fájó szívvel adtam el, a mai napig jóleső érzésekkel tölt el ha ezekre a 400asokra gondolok. Az egyik újabb típust egy tanyán vettem fillérekért, rossz motorral, és nagyon rossz állapotban. Azt teljesen vázig lecsupaszítva kezdtem restaurálni, Baján egy bontóban kaptam hozzá gyári alkatrészeket. Sajnos idő hiányában meg kellett válnom tőle, de aki megvette és befejezte a restaurálást, nagyon elégedett volt vele.
Biztosan vannak rossz szériák, nekem érdekes módon mindegyik nagyon jó volt, szerelni soha nem kellett őket és sehol nem hagytak ott. Azóta egy vfr750f-et hajtok, de ha kevesebb pénzből kellene gazdálkodnom, gondolkodás nélkül ma is vennék egyet.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

saját szerelő barátom

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

saját magam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.