A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R1 2002 (998)

Yzf-R1 2002 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegendő teljesítmény

Szöveges ítélet

2007 áprilisában vettem a gépet. Előtte CBR1000F-em volt, ahhoz képest méretre egy bicikli (187cm, 95kg vagyok), de a menettulajdonságok mindenért kárpótolnak. A legnagyobb különbséget féktávokon éreztem. -70 kiloval mégiscsak könnyebb megállni. Kanyarokban nagyon stabil, köszönhetően a minőségi futóműnek és az alacsony tömegnek (teletankolva 200kg). A blokk nagyon rendben van, meglepően nyomatékos. Már 3000-től szépen húz (elég ritkán használom ki ezt a kellemes tulajdonságát), az igazi állat 8000 fölött jön elő, de a középtartomány (4-8) is nagyon jól használható. Kövér gázra még 4-ben is elkönnyül az eleje. Öhlins gátló dolgozik is rendesen, ha kanyarból kifelé döcögős, hullámos az út. De inkább az dolgozzon, mint a bukógomba:) Fogyasztása nagyon lightos túratempóban egyszer lement 5 literre, de inkább a 7 liter környéke a jellemző. Olajat egyáltalán nem eszi, a hátsó gumit már jobban. Micron dob + K&N szűrő van a vason. Pöpec a hangja:) Idén januárban kapott egy 50W-os Bi-Xenon szettet 8000 Kelvines izzókkal + ledes helyzetfényt. Mutat... Csak párszor vettem elő azóta, de az autósok sokkal jobban észrevesznek. Lehúzódnak, előzékenyebbek. Mindenkinek ajánlom, még ha nem is teljesen szabályos.

Néhány negatívum. Szélvédelem gyári plexivel nincs. Tettem rá egy MRA racing-et, ezzel valamivel jobb lett a helyzet, de messze nem tökéletes. 170-ig azért kényelmes, utána hasalás. Lassabb tempónál, amíg nem tart a menetszél (kb 90 alatt) szétba...a a csuklót. Városban elég fárasztó. Tudom, hogy nem is arra van csinálva, de én közlekedési eszközként is használom. Nem túl utasbarát, de egy ilyen motornál ez nem elsődleges szempont.

Összefoglalva: utcára, pályázni, utas nélkül túrázni ideális. Városban közlekedni, utast cipelni nem jó választás.

Hibalista

- Exup szelep elállítódott, nem volt alapjárat. Gépkönyv segítségével kb fél órás munka volt.

Ide hordtam szervizbe

Eddig mindent magam csináltam.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.