A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 600s 1992 (598)

Xj 600s 1992 (598) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Egyszerűen nagyszerű

Szöveges ítélet

Yamaha XJ 600 Diversion (1992)

Még sokat nem tudok regélni róla, nem sok km-t mentünk együtt, de az alapvető tulajdonságait kiismertem.
500 ezer forintom volt motorra, nem sok pénz, de válogatni a különböző típusok között, arra elég. Sokat gondolkoztam, érdeklődtem, hogy milyen is legyen életem első nagymocija. GSX-F 750? Szép, de minek nekem a 110 ló, meg a 200 ennyi mennyi végsebesség. CBR? Nem, túl sportos. A ZZR gyönyörű, csak annyi pénzem nem volt. Így került a képbe az XJ, ami után elkezdtem érdeklődni, a neten hasonló írásokat keresni. Végül megállapodtam, és találtam is egy szép példányt, amit sikerült a fent említett összegért megvennem. A kilóméter biztos, hogy nem valós benne, a járművek órájának 80 %-át visszatekerik kis hazánkban. Nem is ez volt a döntő. Nem füstöl se hidegen, se melegen, indul mindig, nem rángat, nem durrog. Persze ettől függetlenül még zsákbamacska a vétel. Nem fiatal motorról van szó, de a megbízhatóságáról különösen híres ez a gépezet. Szóval első dolgom volt lecserélni az olajat (Motul 10W-40) és csak menni vele. A teljesítménye nagyszerű a kategóriájához képest. Nem kell szétpörgetni, ez nem arra való. 2000-től már jelentkezik az erő, 6000-nél még rádob egy lapáttal. Én, ez utóbbi fordulatot nem szoktam elhagyni, esetleg előzésnél, ha már szorul a hurok. Akkor jól jön a tartalék szufla. Gyönyörű hangja van a gyári dobokkal, és nagyon szépen mutat rajta a két kémény. A kuplungkosár zörög, de semmi probléma vele. Leghosszabb utam a Kékes volt még, ez 500 km-t jelentett aznap. Nagyon kényelmes az ülése. Mögöttem még nem ült senki, az utaskényelemről így nem tudok nyilatkozni. Szépen teljesített, és nagyszerűen evett. Nem az a falánk fajta, nyugodt tempóval 90-110 km/h 3,7 liter/100 km. A városban sem tudtam még 4,7 fölé vinni a fogyasztást. Az 5000 km alatt nem evett egy csepp olajat sem. Szerintem ez magáért beszél. Egyszóval aki kedveli a túrázást, ennél jobb motort nem fog kapni ebben az árkategóriában. Írásom folytatom, ha egyszer végre jó idő lesz.

Nos eltelt egy kis idő, és mint korábban írtam, a km tényleg nem volt valós, ezt be is bizonyította a váltó. Sajnos cserélni kellett, ami azt jelenti, hogy bőven túl van a 100 ezren a gépezet. Még mindig hiba nélkül teszi a dolgát, motorikusan semmi gond nincs vele.
Akinek van valami kérdése a mocival kapcsolatban, nyugodtan írhat ide: makimi@invitel.hu

Hibalista

- váltó cserére szorult, meg a kormánycsapágy is.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? XL 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.