Egy szerető aki megéri a pénzét
Szöveges ítélet
Újan vásároltam 2007-ben.Az elmúlt pár évben több mint 80 000 kilométert tettem meg vele.Csak jót írhatok róla.Rengeteg új,és használt motor volt a birtokomban,de ez a második (a Honda St 1300 után)ami csak falja a kilométereket gond nélkül.Tehát én szervizelem rendszeresen,10 000 kilométerenként.Mindent megkapott amit a szervizkönyv előírt.A kötelező szervizeken kívül nem kellett hozzányúlni.A gyári fékbetéteket 60 000 kilométernél kellett cserélni,de csak hátul.Elöl elmennek 100-120 ezret.A kuplung,komplett hajtás,szíj,motor teljesen gyári!!Ami megnöveli a kiadást az a két gumi.Ezen egyszerre kopik az első/hátsó.Körülbelül 10-12 ezrenként kell cserélni,és párban 100 000 körül van.A fogyasztása 4,5-6 liter,ami egy ekkora motornak nem sok.A motor minősége nagyon jó(nem Suzuki minőség).A fényezésen nem látni az elmúlt 5 évet,és 80 000 kilométert,pedig télen,sóban,fagyban,sárban is megy.Kevés műanyag alkatrészt találni rajta.Sárvédők,oldaldeklik,összes takaró elem mind fémből készült.Ennyi kilométer után sem venni észre olaj fogyasztást.
Drágább cruiser-ek közé tartozik,de nem véletlenül.Itt nem spóroltak a megmunkálás,és az anyag minőségen,nem beszélve a fényezésről.Tehát aki hosszú távon megbízható,olcsó fenntartású,nagy köbcentis VASAT szeretne,csak ajánlani tudom.Fantasztikus élmény minden egyes megtett méter,kilométer!
Hibalista
- Semmi meghibásodás
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizelem
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | GSX,VL | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |