A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Jog 1985 (50)

Jog 1985 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

egy szakadt robogóból versenygép

Szöveges ítélet

2003-ban vettem ha jól emlékszem, akkor még gyári állapotában. Jogsi hiányában kénytelen voltam néha menekülni a rendőrök elöl, nagy ugratásokkal és bokorba dobjuk a 30 kilós robogót hozzáállással. Ezt egyik reggel dugattyútöréssel hálálta meg a gép, nembaj, új utángyártott dugó 3 ezeré, 2 ezeré fúrás, és jó, megjegyzem Szentendrén. Mivel az új szettel nagyon emelte az elejét, rákaptam az egykerekezésre, és szép lassan elfogytak az idomok, és kapott segédvázat a motor, a jobb kerekezés érdekében. Ekkor már nagyobb karbi volt rajta, 70-es hengerrel, minden fölösleges cucc eltüntetve (kábelköteg helyett 2 szál kanóc, különolajzás, stb stb). 2005 augusztusában bejöttem vele Pestre, majd kivittem egy gyorsulási versenyre viccből, jót röhögjenek az emberek. Én is röhögtem amikor a dobogóra állhattam, itt elkapott a gyorsulási láz. Egyre drágább és jobb alkatrészeket kapott, de ez is véges volt a szakértelmemmel, így egy verseny szerelőhöz fordultam, aki enm hitt a szemének amikor odavittem neki az aktuális blokkomat. 3 hónap múlva már be is indult a közös fejlesztésű motorunk, mivel ő még nem volt jártas a gyorsulásban, sok dologban nem értettünk egyet. Eközben már 2007-es írunk. A szezon olyannyira jól sikerült hogy megynyertem az összetett bajnokságot, amit még én sem hittem volna. Azonban ez a léghűtéses, állóhengeres technika szerintem nem tud több lóerőt előhozni, így új motorblokk fog kelleni, egyelőre ez a jövő zenéje.

Hibalista

- A külön olajzás pumpája bizalmatlanságból a kukába landolt, utána átépítés miatt már nem gyári, így semmi.

Ide hordtam szervizbe

Szentendre, Mol kuttal szemben: Azt hiszi ért hozzá, de leragadt a tag a pannóniánál...

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Motor City - Fodor László. Ő az emberem... a legjobb, bátran ajánlom.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.