A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xvs 125 1997 (124)

Xvs 125 1997 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kétkerekű briliáns

Szöveges ítélet

2008 öszén vettem. Külföldről, unión kívül, de magyar papírokkal, magyar rendszámmal, a piaci érteke 50% -a alatti áron.

Nagyon gyönyörű, egy ékszer. Mivel 124 ccm nem sokat vártam tőle. Igaz majd 15 Lóerő, de mérete, és súlya nagyobb motorokkal vetekszik. Megvásároltam hozzá az összes gyári extrát, A-Z ig az elejétől a végéig. Első sárvédő keret, nagy Puig plexi, ( a pick mintás markolat már rajta volt) bukókeret, sysibár ( háttámla tartó konzollal), oldaltáska tartó, 2*15 liter Moto Detail bőr oldaltáska , és a végére a hátsó csomagtartó. Ezekkel, még sikerült pár kilót rátenni a 159 kg-os gyári súlyra. Sokak szerint a plexi is ront a menet teljesítményen, és a fogyasztáson is. Az én véleményem szerint, meg áramvonalasabb, mint a " vitorlaként" kifeszülő motoros. Így fullosan már ( alapból is szép volt, de a gyári extrák sokat dobtak rajta) teljes mértékben hozza a Cruiser filinget, mindenhol megnézik. 50-60 km/h órás utazó sebesség mellett, még teljesen elviselhető, csendes ,vibráció mentes az utazás, nézelődés, 80 km/h felett, már túl hangos, nagyon pörög, ekkor már nem egy szép " pöfögős" chopper hangot hallat.
Nem rég egy parkolában , 1100-as Dragstár mellé álltam, nem látszott a 10X -es különbség. A gazdája is csak hitetlenkedett, hogy ez tényleg összesen 125 ccm:-)

Kisvárosi forgalomban, vidéki mellékutakon élmény vele a közlekedés. Egy-, és két- számjegyű főutakra, autópályára a menetteljesítménye alapján, már életveszély vele felmerészkedni, a sok előzgető leszorítós, centizgetős autós miatt.
A geles akkumulátor összel egy hét alatt lemerült, s ez a halálát is jelentette. Áprilisban vettem bele egy gondozásmentes, teljesen zárt savasat , a geles ára harmadáért. Ezt majd a "téli álom" alatt töltögetni is szabad
( a geles-sel elentétben) így remélem többet bír ki. Érdekes , hogy 15 celsius fok alatt, csak szívatóval hajlandó üzemelni, a dúsítás hiányában azonnal leáll. Lehet, hogy a "német" származása miatt, mert arra a piacra, csak " folytott" példányokat szállított a Yamaha. Engem végül is nem zavar, mert húsz fok felett, hidegen-melgen szívató nélkül " pöc-röf" indul. Farmernadrágos, pólós élménymotorozásra meg a 25 fok vagy melegebb a megfelelő hőmérséklet:-)

Megérte az árát! ( főleg amit én fizettem érte ) Éves adója, biztostása együtt: 5000 Ft alatt van. Hobby célra tökéletes. Aki közlekedési eszközt szeretne kettő személy részére, az a 800 E Ft, vagy feletti piaci áron inkább egy 650-est vegyen, igaz ott már az adó és a biztosítás is jelentős, de aki sokat közlekedik annak biztosan megéri.

Hibalista

- Zselés akku

Ide hordtam szervizbe

még nemkellett

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.