A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xvs 650a 2006 (649)

Xvs 650a 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Easy rider light

Szöveges ítélet

Chapter 1

Német beszerzésű, 25kW-ra fojtott darab (fojtatlanul 29kW). Nem egy atomerőmű. Városban bőséggel elég, pályán kevés. Nagyon. Fojtáskiszedés tervezve, de nem 1szerű. A Yamaha importőr (Budaörs) konkrétan nem rendelkezik infoval (ami érthetetlen, nekem nettó felkészületlenségnek tűnt), a Yamaha Kovács (Bp. III.ker) szerencsére jónak tűnik felkészültségben, ott megmondták a franakót, ami viszont elkeserítő (=drága).

Kényelemre megfelelő, nem kell nyújtózkodni, karikára hajlani. Egyenes törzs, derékszögre hajtott láb, enyhén nyitott kar. (168 cmmagassággal) Cruisin´ feelin´. Easy ridin´.Szerintem ez a motorozás.

Nem tudom, hoigy a fojtás miatt-e, de 110 felett annyira rezonál, hogy egy nő könnyen elélvezne rajta. Pláne a trepni. Kényelmetlen, 2 perc után elviselhetetlen.130 nál többet nem tudtam kihozni, igaz, nemi is lehetne, de akkor majom a köszörűkövön érzés volt, plexi ellenére (fojtatlanul is 140 a Vmax). Szóval nem egy Hayabusa. A menetdinamikája amúgy városban tényleg elég, 60-80-ig veri a kocsikat, ami untig elég, meg tekitélye is van, hiába no, "csopper". a sorok között is lehet vele menni jól, igaz, nem egy pengesziluettű sportgép. Nekem sok percet spórol.

A súlya pont akkora, hogy kezdők is megszokhassák a csopperezést. Könnyű kezelni, kis odafigyelés kell, s az ember a határait is megérzi. Tologatni nem jó, még ha a 168 mellé mokány is vagyok. De filigrán csajoknak is ajánlom, egy 160-as barátnőm ráült (a gépre), s nem tűnt elveszettnek.

Az első fék, just all right, a hátsó pedig az első kiegészítőjeként pont elég, egyxedül meg finom lassításokra épp jó. De azért nem árt előre tevezni, mikor mit csinl az ember. A fordulókör nem kicsi, de odafigyléssel nem gond a belváros sem. A felfüggesztés kicsit sprőd, pattogó, magyar utak, ugye. A hangja, ha húzom, kicsit üveg. Lehet hogy kívülről durrog eléggé, de azért ezen lehetne javítani.


Összegezve: kezdő motornak is pont jó, a súly/lóerő arány miatt nem áll vele fejre az ember, menni azért lehet vele, innen könnyű továbblépni. addig meg lehet szeretni. én szeretem, ha le(het)ne benne + 15-20 Le, el se gondolkodnék a cseréjén. így viszont, olyan mint egy nő: szép is, jó is, de pnt nem vele élném le az életem. végül is, csak egy kis teljesítmény hiányzik. de az pótolhatatlan, mint a hozomány.

Chapter 2

Mindent amit írtam, fenntartok. 2 szezon mentem le vele, kb április-október között használtam. Mivel nem szeretek szerelni, és nekem ez nem csak hobbimotor hanem napi közlekedési eszköz, értékelem ha a géppel ( egyébiránt más autó, motor, miegymás viszonylatban is) nem kell különösebben foglalkozni. Ez is ilyen, ráülök, megyek, leszállok. And again. Bügelfrei.

A hátsó gumi kb 13-14e Km után cserére érett, tán még egy ezres fér bele. A többi kopóalkatrész nem mutat semmi különöset.

Még 1 dolog. Erősen gondolkodom a továbblépésen, xvs950 vagy xvs1300 midnight star. De pont pár napja néztem meg mindkettőt a szalonban. ESZTÉTIKÁJÁT ILLETŐEN, A FASORBAN SINCSENEK A KISSÁRKÁNYHOZ KÉPEST...

Hibalista

- még semmi :o)
-
- 2 év távlatából fenntartom. igaz, a garázsból most fogom elővenni (2009 március) , de talán a tél nem rontott el semmit rajta.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Kovács, Óbudán, ami megszűnt. oda is csak a 10e km-es szervíz meg a táskatartó felszerelése végett. más miatt nem kellett szervízbe menni, 2 szezont kihúzott minden gond nélkül, napi városi használat meg kis túrázgatás mellett.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 6800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.