A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Srx 400 1990 (400)

Srx 400 1990 (400) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Dübörgő egyhenger

Szöveges ítélet

Klasszikus vonalvezetés, időtálló design és egyszerű felépítés jellemzi a motort. Én már nyitott dobbal vettem, nagyon hangos így, de éppen ez fogott meg benne. 2-3 ezres fordulat között terhelés alatt gyönyörűen dübörög! Hatalmas feeling végigmotorozni így vele a városon, mindenki észrevesz, ez garantált!
Felépítését tekintve nagyon keskenynek mondható, élvezetes vezetni városban, szinte mindenhol elfér. A baj ott kezdődik, amikor kimerészkedik az ember az országútra, ugyanis hosszú távon elég kényelmetlen, utasnak pedig... no comment!
Végsebessége 150 körül van, ami valójában azt jelenti, hogy 110 felett nem kellemes vele menni, egyrészt mert ekkorra teljesen elveszti a dinamizmusát, másrészt a rezonancia miatt már nem kényelmes vele közlekedni. Ez nem egy sportmotor, amit végsebességig ki kell pörgetni, nagy fordulatszámon. Viszont éppen ezért hihetetlenül élvezetes vele motorozni, alulról már nyomatékos és tol előre! Arra való, hogy dinamikusan lehessen motorozni vele városban, illetve alkalmas még elővárosi motorozásra és hegyekben kanyargáshoz. (Budai hegyek nálam) Lévén, hogy japán belpiacos modell, számolni kell az ezzel járó kellemetlenségekkel, (elöregedett tömítések, gumiborítások, rozsdás tank), de mindezt leszámítva nagyon barátságos jószág, soha nem viccelt meg! A nagy sebességhajszolás közepette rámutat arra, hogy máshogy is lehet motorozni, önmagáért a motorozásért. Nincs egy egetrengető teljesítménye, de épp ez a jó, csak nyugisan! A jobbaknak egy henger is elég. Mondom ezt 25 évesen! Most egy sokkal nagyobb és erősebb, más karakterisztikájú motorom van, de amikor lesz pénzem, egészen biztosan veszek újra egy srx-et. Azt hiszem ez mindent elmond.

Hibalista

- Hátsó index, hátsó lámpa, rendszámtáblatartó, kipufogó leszakadt a nagy rezonancia miatt. Egyébként a szokásos.

Ide hordtam szervizbe

Crazy Devils Szegeden, jó arcok és abszolút hozzáértőek, na meg kellemes árakon dolgoznak!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.