A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xvs 1100a 2006 (1063)

Xvs 1100a 2006 (1063) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dragstar, ami a motorozást illeti

Szöveges ítélet

Elöljáróban egy kérés: ha ismersz olyan forrást, ahonnan olcsón lehet kiegészítőket beszerezni a típushoz, akkor kérlek oszd meg velem. USA-kapcsolatok is érdekelnek. Címem: dragstar2005@freemail.hu
Nagyon megbízható konstrukció és tényleg kevés gondozást igényel. A kardánhajtás csendben és tartósan végzi a dolgát. A kardános gépeket bátran ajánlom, mert az előző motorom 650-es drag volt, szintén kardánnal és eladásig semmi gond nem volt vele, 46000 km.
A hosszabb, autópályás túrák igazán hatásosak a nyak- és vállizmok fejlesztéséhez, erre már nem kell gyúrni kondi teremben az biztos. Viszont az is biztos, hogy ennél élvezetesebben egy motorral sem lehet cirkálni. Nyomatékos és kellő erő van benne. A moci 120 km/h-nál nem állna meg, de én igen. E felett hatványozott az izmok terhelése és tartósan nemigen lehet küzdeni az elemekkel. Mondjuk az is igaz, hogy nem vagyok egy sebességőrült. A nyomatékról annyit, hogy 60km/h felett mehet az ötödik (és ez maradhat akár a 170 km/h-ig).
A fogyasztásra 4,5 l-t írtam, ami igaz is 1 személlyel országúton. Ugyanilyen viszonyok közt 2 személlyel: 4,8 l. A téli időszakban (szivatós indítás), városban, túráztatva a maximális fogyasztás 5,5 l.
A költségeknél maradva: a súlyadója közel háromszorosa lett, úgyhogy mostantól 14 ezer Ft az éves. Az éves kötelező biztosítása is közelíti a 32 ezer Ft-ot. no comment
Amiről még nem írtam, az a jó pakolhatósága. Az enyém csomagtartós, nagy oldaltáskás és nincs olyan, amit ne tudnék felkötözni rá (polifoam, sátor, stb., nem probléma).
Még egy dolog: bukócsőre ne sajnáljátok a pénzt.
Veszélyes ipar a közlekedés, figyeljetek!

Hibalista

- Eddig semmi. Ha valami baja lesz, mejd megírom ide.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Hungária Budaörs
Alapvetően elégedett vagyok a szervizzel. Bejelentkezel és az adott időpontban fogadnak. Ha van 2 órád, meg is várhatod és üvegfalon át nézheted mi is történik a hátaslovaddal. Azért nem adtam magasabb pontszámot, mert nekem elég drága a 10 ezer km-enként esedékes 20-25 ezer forintos szerviz és ez csak az alap (olaj+szűrők). Ha netán a gumik és a fékek is esedékesek lesznek vagy a kuplung rendetlenkedik majd, abba bele se gondolok. Tanácsként még annyit, hogy szerviz után mosással kezd, mert mindenhol olajos kézzel lesz összetapicskolva és ahova ráég, ott ott is marad.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.