Dragstar, ami a motorozást illeti
Szöveges ítélet
Elöljáróban egy kérés: ha ismersz olyan forrást, ahonnan olcsón lehet kiegészítőket beszerezni a típushoz, akkor kérlek oszd meg velem. USA-kapcsolatok is érdekelnek. Címem: dragstar2005@freemail.hu
Nagyon megbízható konstrukció és tényleg kevés gondozást igényel. A kardánhajtás csendben és tartósan végzi a dolgát. A kardános gépeket bátran ajánlom, mert az előző motorom 650-es drag volt, szintén kardánnal és eladásig semmi gond nem volt vele, 46000 km.
A hosszabb, autópályás túrák igazán hatásosak a nyak- és vállizmok fejlesztéséhez, erre már nem kell gyúrni kondi teremben az biztos. Viszont az is biztos, hogy ennél élvezetesebben egy motorral sem lehet cirkálni. Nyomatékos és kellő erő van benne. A moci 120 km/h-nál nem állna meg, de én igen. E felett hatványozott az izmok terhelése és tartósan nemigen lehet küzdeni az elemekkel. Mondjuk az is igaz, hogy nem vagyok egy sebességőrült. A nyomatékról annyit, hogy 60km/h felett mehet az ötödik (és ez maradhat akár a 170 km/h-ig).
A fogyasztásra 4,5 l-t írtam, ami igaz is 1 személlyel országúton. Ugyanilyen viszonyok közt 2 személlyel: 4,8 l. A téli időszakban (szivatós indítás), városban, túráztatva a maximális fogyasztás 5,5 l.
A költségeknél maradva: a súlyadója közel háromszorosa lett, úgyhogy mostantól 14 ezer Ft az éves. Az éves kötelező biztosítása is közelíti a 32 ezer Ft-ot. no comment
Amiről még nem írtam, az a jó pakolhatósága. Az enyém csomagtartós, nagy oldaltáskás és nincs olyan, amit ne tudnék felkötözni rá (polifoam, sátor, stb., nem probléma).
Még egy dolog: bukócsőre ne sajnáljátok a pénzt.
Veszélyes ipar a közlekedés, figyeljetek!
Hibalista
- Eddig semmi. Ha valami baja lesz, mejd megírom ide.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Hungária Budaörs
Alapvetően elégedett vagyok a szervizzel. Bejelentkezel és az adott időpontban fogadnak. Ha van 2 órád, meg is várhatod és üvegfalon át nézheted mi is történik a hátaslovaddal. Azért nem adtam magasabb pontszámot, mert nekem elég drága a 10 ezer km-enként esedékes 20-25 ezer forintos szerviz és ez csak az alap (olaj+szűrők). Ha netán a gumik és a fékek is esedékesek lesznek vagy a kuplung rendetlenkedik majd, abba bele se gondolok. Tanácsként még annyit, hogy szerviz után mosással kezd, mert mindenhol olajos kézzel lesz összetapicskolva és ahova ráég, ott ott is marad.
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |