A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R1 2005 (998)

Yzf-R1 2005 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Drága profi kurva

Szöveges ítélet

99´ es R6 ról ültem át a nagy 2005. augusztusi áreséskor. Korrektül beszámitották a 600-ast, és a kereskedőről alkotott pozitv összképpel hoztam el az ezrest. Első utam a brünoi motogp-re vezetett. Majd belehaltam a 36 fokban az autópályán a tötymörgős bejáratásba, de mindenképpen megéri. 100 km-ként emeltem a max fordulatszámot 500 -al. 80 km-h ról indult.....szerinted? Ami feltünő volt az r6 hoz képest ( a teljesitményt leszámitva ) a sokkal gyorsabban melegedő motor, a másodi piros lámpánál már 105 fok és megy a ventillátor. Az r6 ost nem sikelrült soha 96 fok fölé vigyem. Nameg az ülés alatti kipufogó, amely lassú nyári üzemben kínszenvedés olyan meleg. De ha legalább 80 - 90 kmh lehet menni akkor egyik sem jelentkezik. Váltója pontos, a szélvédelem és üléspozició hihetetlen jó, csak ca 500 km túratempó után kezd kényelmetlenné válni. A féke ugyan radiális, de én szerintem messze nem a legharapósabb amit a piacon kapni lehet. lehet hogy egy garnitúra ferrodo jót tesz neki. A teljesitménye bőven elég. A megjelenése egyenesen káprázatos. A kidolgozottsága már már művészi. A gyári dobokat hosszas vacilálás után lecseréltem egy pár martin -ra. Meghalgattam más motorjain a yoshimurától a micronig az összeset, de két csővel egyik sem szólt igazán szépen. nameg az áruk is 200 000 körül van. A marin féle kidolgozottsága osztályon felüli, a hangja meg mint egy forma 3000 -esé. 10 000 fordulat felett 3. ban erekciógyanus elengedni a gázt. Túrázni , pályázni tökéletes, bár én nem vagyok egy nagy pályaördög. Kritizálják a nyomatékszegénységét, ... hát nem tudom. Lehet hogy más motorok máshogy muzsikálnak. Szerintem a yamaha teljesitménye lágy és barátságos, mégis baszott erős. Igy utólag azt mondom , anyagi és ép-ész szempontjából nem éri meg újat venni, mivel 3 millió az kva sok pénz, de azért 0 km -el átvenni egy ilyen csodát az azért örök életre egy élmény marad. ( mi öröm lehet egy tucat ,árértékarányos , kpogósműanyagos opel-suzuki -daewoo-kiat - újonnan átvenni? amikor 1 -2 éves ca 100 000 db van az országban eladó ? ) Ennek ellenére soha többé nemveszek új motort, mert lehet találni korrektül bejáratott és karbantartott darabokat 400 - 500 000 -el olcsóbban. Azért hangsúlyozom a bejáratást mert sokan 0 ft befizetéssel rápattannak a gépre, és másnap már gyilkolják a pályán. aztán persze egy év múlva elfogy a stex, és áriulják mint boltbajáró robogó.

8000 km nél nagyszerviz, de már itthon mivel lejárt a 2 év. R4 Olaj + szűrő 10 000.-. A légszűrő tisztitható. Bowdenek átnyomva spray-vel. Exup megkenve, kitisztitva
A legzavaróbb a motoron az első fék. Hatása gyenge és nem is harapós. Vettem rá egy garnitúra új Spiegler fém fékcsővet. 56 EUR az E-Bayen. Semmi hatás. Aztán kicseréltem a betéteket Ferrodo ST -re. Igy érezhetően jobb lett, de a honda vagy kawa hasonló tipusainak fékhatását még most sem éri el. Kicseréltem az első lánckereket a gyári 17- ről 16-ra. Na ez volt eddig a legjobb és legolcsób módositás. Egész más motort kap vissza az ember. Persze a Km óra csal igy egy kicsit felfelé. Kapott egy állitható LSL kormánygátlót mert a gyárival néha kissé csapkodott. Illetve egy LSL Tour Match kormányszettet. Ezt komolyan át kellett szabni mert nem fért el az idom alatt. Most sokkal szélesebb , ca 2 cm -velmagasabb és lényegesen nyagyobb szögben állnak a csutkák.

A fék problémáit egy Magura Radial 195 főfékhengerrel próbáltam orvosolni, s ha már lúd , legyen kövér , mindjárt a legnagyobb 20 mm -essel. Rossz döntés volt. Igaz hogy a nagyobb dugattyú egységnyi elmozdulással több folyadékot présel, ergo nagyobb a fékrendszerben a nyomás, de aránytalanul megnő a működtetéséhez szükséges erő. A megoldást egy kissebb főfőkhenger alkalmazása jelentette. Akit érdekel a pontos típus ( E-bayen használtan 100 - 130 eur körül lehet venni ) az írjon a weber@betonyt.hu ra. Olyan fékhatás lett a bringán, hogy a próbakörön kishijján elestem. Akkorát harap a tárcsákba hogy szinte összekoppan az eleje.

Most hogy összeállt végre úgy ahogy kell, új gumikat dobtam rá: Conti Race Attack. Irány Semmering. Az első húzós kanyarban sikerült eldobjam a vasat. Bizonyára én vagyok fasz hozzá, de még sosem estem el ilyen okból. Gumi??????Telefonálás ...várakozás...tréler. Most vakarózás. nem baj a szezonnak úgyis vége. Télen meg olcsóbbak az alkatrészek, szép csendben összerakosgatom.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Komáromi , állitólag yamaha szerelő..... hagyjuk

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Már itthon szerelem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.