A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tdm 850 1991 (859)

Tdm 850 1991 (859) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Dinamikus és jó

Szöveges ítélet

Mivel a hölgy akitől vettem bukott vele, a jobb oldali tankidom karcos, törött, picit hülyén néz(ett) ki, de az epo-kitt ( 680 Ft a két tubus ) csodát tett, 2000-es polírpapíral éldolgozva a karcokat 2 méterről igen szépnek látszik.
FIGYELEM!! Ez egy olyan motor, ami igen "nem szép", csak úgy szereted meg, ha mész vele. Akkor viszont nagyon. Túrázni rettenetesen jó, remek pakolhatóságával, egyenletes, jó teljesítményével lenyűgöz. Tehát, ha valaki 8 éves gépet 25000 km-rel kínál, főleg nyugati országből behozottat, tessék KÉTELKEDNI az adatban.
A villa szimmeringjei, max 20000 km-t bírnal ( sztem jó átlag), a rugós tag 30000-40000 km után felpuhúl. Az idomok zöröghetnel, mivel minden szervíznél, égőcserénél ( ez gáz ) le kell szedni őket, könnyen repednek.
Alapból varrógép hangja van - ne foglalkozz vele - viszont 45000- nél mindenképp a szelepeket ellenőrizni kell. A lánc kenése igen macerás középtámasz nélkűl, viszont ha teszel rá, nem lehet dönteni vele, mindenhol felül.
Ha egy szerelő azt mondja, hogy a karbiszinkronizálás baromság, azonnal lépj le onnan!!!!!! Akkor is húzz el ha azt mondja, a pillangószelepet kell fordulatra belőni... Vákumos karbijai vannak, szinkroncsavarral lehet a légáramot szabályozni. !!!!! csodát tesz!!!!!

A szélvédelem elég jó, 140 felett hangos a sisak, mivel pont rávezeti a légáramot, 180-nál még nem gáz egyenesen ülni.

A kezelési útmutató a Motorosok.hu -n megtalálható, le lehet tölteni, érdemes.

Hibalista

- villa tömítés, amúgy csak átvizsgálás és olajcsere.
- kormánycsapágy utánállítás és ZSÍRZÁS!

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Székesfehérváron, olyan érdekes az egész. Nincs jó tapasztalatom velük, talán mert még újak a piacon.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

A "BASI" egy lépcsőházi garázsban. Állítólag beszélget a motorokkal...

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.